Vanzarile QuickMobile, retailer electroIT, au crescut cu circa 75% in primul semestru din acest an. Evolutia a fost sustinuta, pe de o parte, de cererea tot mai mare pentru gadget-uri si telefoane premium, dar si de directiile principale de dezvoltare trasate de companie la inceputul anului.

Astfel, cifra de afaceri a QuickMobile, la nivelul shop-ului online si magazinelor fizice, in primele sase luni din 2016, a depasit 70 milioane de lei, in crestere cu 75% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

”In ultimii doi ani ne-am concentrat fie pe cifra de afaceri, fie pe cresterea profitului. Astfel, dupa ce in 2014 nivelul cifrei de afaceri a fost primordial pentru noi, anul trecut am pus accentul pe cresterea profitului, fiindca suntem o companie romaneasca privata si ne dezvoltam organic, din resurse financiare proprii. In 2016, insa, ne-am indreptat atentia, in egala masura, atat catre cresterea afacerilor, fiindca vrem sa depasim rezultatele din 2014 pe acest segment, cat si catre profit, tinta vizand un nivel mai mare cu cel putin 10% fata de 2015”, declara Tudor Tiboc, general manager-ul QuickMobile.

Potrivit acestuia, in primul semestru al anului, romanii au avut un apetit ridicat pentru dispozitivele wearable, mai ales pentru ceasurile inteligente, in ton cu tendinta de la nivel european. O alta categorie de produse care a sustinut evolutia din perioada analizata a fost cea a telefoanelor mobile, romanii preferand, cu precadere, smartphone-urile premium. In ambele cazuri, clientii au optat, preponderent, pentru device-urile recent lansate de producatori renumiti pe plan international, precum Apple, Samsung sau Huawei.

”Romanii, ca si ceilalti consumatori europeni, vor sa aiba branduri premium, la scurt timp de la lansarea pe piata. Din acest motiv, vrem ca in 2016 sa ne marim portofoliul si cu alte branduri puternice la nivel international, pentru a sustine evolutia ascedenta a business-ului. Rezultatele din primele sase luni arata ca principalele directii de dezvoltare trasate pentru acest an au avut efectul scontat, iar extinderea retelei de magazine in franciza va consolida pozitia QuickMobile”, completeaza, optimist, general manager-ul QuickMobile.

Citeste si:
Lobby-ul cu cea mai mare podea cinetica din lume, inaugurat in Romania
Cum arata lobby-ul inteligent...

Compania a initiat, in luna iunie, un plan amplu de extindere in franciza in mai multe orase mari din tara, precum Sibiu, Ploiesti, Pitesti, Oradea, Craiova si Targu Mures. Acest program va fi continuat si anul viitor, planul vizand noi magazine in franciza si in Brasov, Arad, Alba Iulia, Bacau, Galati, Focsani, Piatra Neamt sau Buzau, dar si in Bucuresti.

Principalii concurenti QuickMobile pe zona de tehnologie sunt Altex, eMag, Cel.ro, dar si EvoMag.ro sau PCGarage.ro.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Huawei, Trump, cursa 5G si Guvernul Romaniei: Cum ne pozitionam?