Una dintre prioritatile principale ale lui Florinel Chis, CEO ARMO, este atragerea de cat mai multi parteneri in asociatia magazinelor online din tara. “Vrem sa atragem circa 500 de magazine mai mici pana la finalul anului, si acum sunt in discutii cu 40-50 de magazine online cu afaceri de peste 2 mil. de euro. De fapt, cam atatea si sunt cu afaceri atat de mari”, subliniaza el, intr-un interviu exclusiv cu wall-street.ro.

Magazinele online romanesti sunt, din punct de vedere tehnic, similare cu cele din Marea Britanie. “Ce difera insa este modul in care au investit – romanii au pus accent pe pret si mai putin pe servicii adiacente adresate clientilor. Asta s-a dovedit a fi un lucru neproductiv si acum este o provocare sa construiesti, sau reconstruiesti, increderea”, considera Florinel.

Citeste intreg interviul cu Florinel Chis pe WALL-STREET PRO, afland planurile sale la ARMO, dar si perspective asupra pietei de eCommerce din Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri