Floraria Magnolia prezinta un bilant pentru 2016 cu tarile din Europa pentru care sunt comandate cele mai multe flori, dar si cat de mare este interesul pentru shopping online de flori. Luna decembrie este printre cele mai aglomerate din an si este aparte fata de toate celelalte, astfel ca o analiza a celorlalte 11 luni prezinta tendintele si preferintele in randul clientilor.

“Pentru noi, anul 2016 a fost unul al confirmarilor. In ultimele luni am reusit sa ne extindem in orase importante ale tarii, sa le fim cat mai aproape. Astfel, am inceput in Constanta, in Bucuresti ne-am extins cu un depozit si cu o reprezentanta offline in centrul comercial ParkLake, iar la inceputul anului am inaugurat magazinul din Oradea. Este o reala bucurie sa vedem, totodata, impactul pozitiv pe care il au serviciile noastre pentru livrari internationale si sa stim ca fericirea de a darui o floare nu cunoaste granite. Suntem alaturi de toti cei care vor sa faca gesturi frumoase pentru cei dragi si ne pregatim cu toate fortele pentru decembrie, poate cea mai frumoasa luna a sarbatorilor”, a declarat Gabriel Molnar, fondator Magnolia.

Floraria Magnolia informeaza ca cele mai populare luni, inainte de perioada sarbatorilor de iarna, sunt martie si februarie. Comertul online a permis extinderea afacerii Magnolia chiar si dincolo de hotarele tarii. Astfel cu doar cateva click-uri, romanii pot trimite flori in intreaga lume, acestea fiind livrate in maximum 24h. Romanii plaseaza cele mai multe comenzi de livrare pentru Marea Britanie. Urmeaza Spania, Italia si Germania din Europa. Statele Unite ale Americii este alta destinatie preferata, fiind pe locul al doilea in topul mondial. Pe harta daruirii florilor mai apar Dubai si Cambodgia, cu un numar considerabil de comenzi.

In Romania, Cluj Napoca si Bucuresti sunt orasele in care florariile au inregistrat cele mai mari vanzari in primele 11 luni ale acestui an. Pe lista mai sunt Brasov, Constanta, Targu Mures, Oradea si Baia Mare ca volum de vanzari totale. Pentru 2016, Magnolia estimeaza o cifra de afaceri de 4,7 milioane euro, cu venituri prognozate doar pentru decembrie de aproape 500.000 de euro.

Magnolia are prezenta offline in principalele orase ale Romaniei, dar preia comenzi si prin platforma online. Raportul intre cele doua medii este in favoarea vanzarii clasice, in florarie, cu pondere de 70%. Totusi, raportat la anul anterior, compania a observat o crestere de 20% in offline si de 60% in online. Pe langa florariile proprii, un important punct de vanzare in offline il reprezinta parteneriatul cu statiile OMV, de unde oricine poate comanda flori Magnolia pentru a fi trimise la orice adresa din tara.

Principalii concurenti ai Magnolia sunt FloriDeLux.ro sau Floria.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri