Potrivit studiului UPS, aproape toti cumparatorii online din SUA (97%) au achizitionat direct din marketplace, cifra in crestere cu 12 puncte procentuale din 2016 pana in prezent, iar 81% au mentionat ca pretul a fost cel mai important factor atunci cand au selectat produsele. Potrivit respondentilor care au cumparat de la un comerciant international, adica 47% din total, 43% au fost convinsi de preturile mai scazute de pe platforma marketplace din SUA, iar 36% au dorit produse unice pe care nu le-au gasit la retailerii americani.

„Granita intre comerciantii interni si cei international continua sa se diminueze", a declarat Alan Gershenhorn, director comercial la UPS. „Retailerii concureaza acum la nivel global. Pentru a castiga, acestia se pot diferentia oferind experiente personalizate.”

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont