„Evolutia comertului online in Romania este incurajatoare, insa avem nevoie de investitii in forta de munca, in dezvoltarea de aptitiduni digitale, dar si a infrastructurii, fundamentale pentru asigurarea unui ritm bun de crestere, nu doar a comertului online, ci a economiei, in general”, a declarat Florinel Chis, director executiv Asociatia Romana a Magazinelor Online.

Anul trecut, comertul electronic a totalizat 2,05 miliarde de euro in Romania. La nivel european, cresterea a fost de 15% pana la o valoare de 530 miliarde de euro. Tarile din Europa Centrala si de Est au obtinut cea mai mare crestere a vanzarilor online in 2016. Astfel, comertul electronic in Slovacia si Estonia a crescut cu 35%, Ucraina a inregistrat o crestere de 31%, iar in Polonia si Bulgaria a crescut cu 25%.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont