“Pentru acest estimam o crestere a pietei de e-commerce de 12-14%, dupa ce multi ani ne-am chinuit sa depasim rata de apreciere de 10 procente. Ne ajuta si bancile, au migrat rapid spre digitalizare, dar si oamenii, care au din ce in ce mai multa incredere si prefera sa plateasca cu cardul”, a explicat Costin.

El a mai remarcat un interes crescut din partea gigantilor internationali de a intra in Romania, dar si dinspre businessurile romanesti de a iesi din tara.

“Romania a fost mult timp la primire, dar incepem sa contam pe harta e-commerce-ului mondial. Multi jucatori globali isi doresc sa intre in piata din Romnia, isi doresc sa sa isi localizeze business-ul. Observam interes crescut de la afacerile din turism sau retail. De asemenea, am remarcat ca din ce in ce mai multi clienti romani de-ai nostri se gandesc sa se externalizeze”, a mai spus country managerul PayU.

Pentru anul viitor, estimarile PayU pentru intreaga piata de e-commerce din Romania sunt de circa 2,7 miliarde euro, urmand ca pragul de 3 miliarde sa fie depasit in 2019.

Cornel Caramizaru, Napolact:...
Citeste si: Napolact: Vedem semne de ingrijorare in scaderea increderii clientilor

Partenerii retailArena 2017 sunt Kaufland, eMag, FAN Courier si PayU. Sponsorii evenimentului sunt PeliFilip, IQOS, Pepsico, Vivo!, Schonherr, Crowe Horwath, Ecco, Custom Soft, Syscom Digital, C-Solution si Plaut.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu