Answear.ro, magazinul online al grupului polonez cu acelasi nume, a inregistrat in 2017 o crestere de 160% a cifrei de afaceri, pana la 9,3 milioane de euro. Este cel de-al doilea an consecutiv in care platforma dedicata clientilor din Romania are cea mai rapida ascensiune din grup.

In 2017, pe www.answear.ro s-au plasat cu 220% mai multe comenzi fata de 2016, cu o valoare medie anuala a cosului de cumparaturi de aproximativ 290 de lei. Cea mai mare comanda procesata anul trecut a fost in valoare de 3.200 lei, fiind si clienti ce au realizat de-a lungului anului peste 200 de comenzi.

„Anul trecut, ne-am concentrat foarte mult pe personalizarea experientei pentru clientii nostri, de la navigara in site la folosirea platformei answear.ro pe mobil. Mai mult, am cautat sa imbunatatim procesul si timpii de livrare si politica de retur, dar si sa raspundem proactiv sugestiilor primite. Avem o crestere sustinuta, motivata de servicii mai bune, produse si branduri variate si preturi competitive”, mentioneaza Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Cu o selectie de 50.000 de produse, doamnele au achizitionat anul trecut cel mai des pantofi sport, sandale, rochii, geci si paltoane, barbatii optand pentru camasi, tricouri si jeansi.

In 2017, categoria de accesorii de site a inregistrat cea mai mare rata de crestere, doamnele optand in primul rand pentru genti, bijuterii si ochelari de soare. ”In 2017, peste 15% dintre produsele comercializate pe site-ul Answear.ro au fost din categoria accesorii. Pentru 2018 vrem sa dezvoltam si mai mult acest segment si ne uitam la produse noi, premium, de la brand-uri ce nu sunt inca comercializate in Romania”, continua Raluca Radu.

Orasele de unde se inregistreaza cele mai multe comenzi pe site-ul www.answear.ro sunt Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara si Constanta. In materie de branduri, romanii au preferat nume precum Liu Jo, Tommy Jeans, Tally Weijl, Le Coq Sportif si Pierre Cardin.

Lunile din an in care s-au plasat cele mai multe comenzi au fost octombrie – noiembrie, promotiile acordate in cadrul campaniei de Black Friday fiind in continuare cele mai atractive pentru clientii romani. ”Beneficiind si de o campanie media puternica, anul trecut am inregistrat cu 200% mai multe vizite pe site si am procesat cu 180% mai multe comenzi decat in aceeasi perioada din 2016”, completeaza Raluca Radu.

Cei mai multi dintre cumparatorii Answear.ro au varste cuprinse intre 25 si 44 de ani, fiind in proportie de 65% femei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri