Valoarea medie a unei comenzi plasate pe Libris.ro a crescut anul trecut cu 20% fata de 2016, pana la pragul de 70 lei.

Cele mai vandute categorii de produse au fost Beletristica, Dezvoltare personala si Carti pentru copii. Categoria cu cea mai mare crestere fata de 2016 a fost Jocuri, unde cresterea a fost de 92%.

“Fiecare aparitie mult asteptata si mult mediatizata duce la o cresteri in domeniul respectiv. Remarcam pe 2017 o crestere pe domeniul Dezvoltare Personala, prin publicarea in 2017 a cartii "De vorba cu mine insumi" - Prentice Mulford, dar si a domeniului Arta, Arhitectura, Design, prin aparitia “Atlasului frumusetii Femeile lumii in 500 de portrete” - Mihaela Noroc. Beletristica are an de an o serie de aparitii care o mentin mereu pe acelasi trend crescator.
Dincolo de partea de carte, interesanta a fost cresterea cu 92% in categoria Jocuri pe care am introdus-o la inceputul anului trecut, dar care a fost apreciata in special in combinatie cu cartile pentru copii” declara Laura Teposu, Fondator si Director Dezvoltare Libris.ro.

Cei mai multi cumparatori pe Libris.ro sunt femei (70%), cu varste intre 22-45 ani (60%), urmate de 18-24 ani (24%), cu studii medii si peste medii, din mediul urban.

LIVE-BLOGGING de la ecomTIM,...
Citeste si: LIVE-BLOGGING de la ecomTIM, cel mai mare eveniment regional de...

Peste 50% dintre vizite vin de pe dispozitive mobile, iar orasele din care se plaseaza cele mai multe comenzi sunt Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Ploiesti, Oradea si Craiova.

Investitii in infrastructura si in stimularea lecturii

In 2018 Libris.ro va finaliza investitia in noul depozit de carte, care va gazdui peste 3 milioane de volume in stoc permanent si va permite largirea tuturor gamelor de produse comercializate. Constructia depozitului a demarat in 2017, iar investitia se ridica la peste 3 milioane de euro.

“Noul depozitul ne va permite sa dispunem de un numar mai mare de produse. Momentan punem la dispozitia publicului aproape 100.000 titluri, dintre care mai mult de o treime sunt carti in limba romana. Ne propunem marirea ofertei de carte in limba romana cu pana la 30%, a jocurilor, dar si a produselor asociate lecturii (semne de carte, lampi pentru citit etc)” spune Laura Teposu.

Pe langa investitiile in infrastructura si extinderea portofoliului, Libris.ro investeste anul acesta 100.000 euro intr-o campanie ampla de incurajare a lecturii. #RespectYourself Ofera-ti timp pentru lectura este o campanie – manifest, desfasurata de Libris.ro pentru constientizarea faptului ca alocarea de timp pentru lectura este o forma de respect fata de propria persoana.

Libris Brasov, furnizorul de...
Citeste si: Libris, furnizorul de carti pentru eMag, mizeaza pe un avans cu 50%