In marketplace se vor gasi atat produse din categorii dedicate in primul rand femeilor (fashion, beauty, kids, home & deco), cat si produse din cele mai variate nise, cum ar fi papetarie, carti, consumabile medicale, consumabile saloane s.a.

Esteto.ro, 5 ani de business si 1,5 milioane de euro cifra de afaceri in 2017

Dupa 5 ani de la infiintarea Esteto.ro (fostul allbeauty), 100.000 de comenzi online, 200.000 de produse vandute si tranzactii totale in valoare de peste 3 milioane de euro, Esteto.ro se indreapta spre o noua directie de business, transformandu-se intr-un canal de vanzare de tip marketplace.

Investitia, provenita din fonduri proprii, a fost alocata pentru dezvoltarea platformei si a magazinului online, precum si pentru dezvoltarea infrastructurii necesare unui astfel de canal online.

„Dupa o experienta de peste 7 ani in e-commerce, perioada in care am generat peste 1 milion de tranzactii online – atat prin afiliere, pentru alte branduri si magazine online din Romania, cat si direct pentru Esteto.ro –, am decis sa facem urmatorul pas si sa ne aliniem si cerintelor pietei. Romanii isi doresc sa cumpere produse cat mai diverse – toate dintr-un singur loc, la preturi competitive si fara batai de cap. Marketplace-ul nostru este un raspuns la aceasta nevoie”, a declarat Octavian Jomir, antreprenor si co-fondator Esteto.ro.

Carrefour uneste toate...
Citeste si: Carrefour isi deschide Marketplace si uneste operatiunile online

Ce inseamna trecerea Esteto.ro la modelul de tip marketplace

Odata cu trecerea la marketplace, Esteto.ro devine o interfata dintre magazinul partener si clientul final.

Pentru magazinele partenere care isi listeaza produsele in marketplace, exista o serie de beneficii, printre care:

  • integrarea rapida, cu minime cunostinte tehnice, a produselor partenerilor;
  • riscuri zero si posibilitatea de testare a marketplace-ului prin eliminarea oricarei taxe de set-up sau de administrare cont;
  • comisionarea doar pentru comenzile finalizate (comision zero pentru comenzi anulate sau returnate);
  • grila de comisionare avantajoasa si competitiva (comision zero pentru procesarea platilor cu cardul);
  • politica de livrare stabilita exclusiv de catre magazinul partener (curier la alegere, costuri flexibile);
  • suport dedicat din partea echipei Esteto – telefonic, pe e-mail sau prin mesageria interna.

„Trecerea la modelul de vanzare tip marketplace inseamna si o serie de provocari, bineinteles – in primul rand, de ordin tehnic, dar si din perspectiva relatiei cu magazinele partenere si cu clientul final. Ne-am propus insa ca, pana la finalul anului 2018, sa validam noua directie a business-ului nostru, sa atragem cat mai multe magazine partenere si sa generam cat mai multe vanzari online”, a completat Octavian Jomir.

Cristi Gheorghe, Twispay, la...
Citeste si: Cristi Gheorghe, Twispay, la interviurile ecomTEAM 2018