Numarul magazinelor partenere inregistrate pe platforma eMAG Marketplace, lansata de catre cel mai mare retailar online din Romania in 2014, a ajuns la finalul lunii februarie a acestui an la 8.649, oficialii fiind increzatori in faptul ca la finalul lunii martie vor depasi borna de 10.000.

Ultimele 12 luni au adus vanzari importante pentru antreprenorii care au vanzari exclusiv pe canalul Marketplace al celor de la eMAG.

“Am avut la nivelul ultimelor 12 luni peste 1.000 de parteneri care au avut vanzari, exclusiv pe canalul Marketplace, de peste 100.000 de mii de lei. De asemenea, din estimarile noastre interne rezulta ca am ajutat la dezvoltarea a peste 10.000 de job-uri in cadrul partenerilor eMAG Marketplace” precizeaza Oana Antohe, in cadrul ecomTEAM.

Cifrele prezentate de catre Antohe arata faptul ca in utlimele 12 luni, 26% din valoarea totala a comenzilor facute pe site-ul eMAG au fost tranzactionate prin intermediul platformei eMAG Marketplace si in ceea ce priveste numarul comenzilor, 37% au fost efectuate prin cadrul acesteia.

“Am inregistrat o crestere a traficului de 47% in ultimele 12 luni, cu milioane de clienti care au inregistrat cel putin o achizitie si care au petrecut, in medie, peste 10 minute pe site”, a adaugat Oana Antohe.

Oana Antohe a mai precizat ca 56% din oamenii care cauta informatii despre produse pe magazinele online, 56% dintre ei aleg eMAG.

Partenerii ecomTEAM 2018:

Powered by FAN Courier

Main partner: Vtex

Gold Partners: EasyPost

SIlver Partners: Banca Transilvania, RTB House, PayU, eMAG Marketplace, DWF, Twispay, Breslo,

Sponsori: Libris, CustomSoft, Gun Media, Answear, Bluegento, TBI Bank, Orange, Flowers by Magnolia

Cu sprijinul Mercedes, Autonom Rent-a-Car si Mobila Dalin

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri