Ultimele 12 luni au adus vanzari importante pentru antreprenorii care au vanzari exclusiv pe canalul Marketplace al celor de la eMAG.

“Am avut la nivelul ultimelor 12 luni peste 1.000 de parteneri care au avut vanzari, exclusiv pe canalul Marketplace, de peste 100.000 de mii de lei. De asemenea, din estimarile noastre interne rezulta ca am ajutat la dezvoltarea a peste 10.000 de job-uri in cadrul partenerilor eMAG Marketplace” precizeaza Oana Antohe, in cadrul ecomTEAM.

Cifrele prezentate de catre Antohe arata faptul ca in utlimele 12 luni, 26% din valoarea totala a comenzilor facute pe site-ul eMAG au fost tranzactionate prin intermediul platformei eMAG Marketplace si in ceea ce priveste numarul comenzilor, 37% au fost efectuate prin cadrul acesteia.

“Am inregistrat o crestere a traficului de 47% in ultimele 12 luni, cu milioane de clienti care au inregistrat cel putin o achizitie si care au petrecut, in medie, peste 10 minute pe site”, a adaugat Oana Antohe.

Strategia Zara pentru a tine...
Citeste si: Cum vrea Zara sa tina piept Asos sau Zalando

Oana Antohe a mai precizat ca 56% din oamenii care cauta informatii despre produse pe magazinele online, 56% dintre ei aleg eMAG.

Partenerii ecomTEAM 2018:

Powered by FAN Courier

Main partner: Vtex

Cum incearca FashionDays sa...
Citeste si: Cum incearca FashionDays sa tina preturile jos, in ciuda inflatiei

Gold Partners: EasyPost

SIlver Partners: Banca Transilvania, RTB House, PayU, eMAG Marketplace, DWF, Twispay, Breslo,

Sponsori: Libris, CustomSoft, Gun Media, Answear, Bluegento, TBI Bank, Orange, Flowers by Magnolia

Cu sprijinul Mercedes, Autonom Rent-a-Car si Mobila Dalin

Brandurile romanesti de top...
Citeste si: Brandurile romanesti de top cresc dublu fata de economia nationala

Sursa foto: Ovidiu Udrescu