Fshion Days a ajuns sa livreze intre 6% si 10% din comenzi prin intermediul retelei Postei Romane, la mai putin de jumatate de an de la lansarea optiunii, conform precizarilor facute de catre Robert Berza, general manager Fashion Days, in cadrul ecomTEAM, eveniment organizat de wall-street.ro.

Fashion Days a introdus in octombrie 2017 optiunea de livrare a comenzilor pentru clientii sai, prin intermediul retelei Postei Romane. Astfel, clientii retailarului online pot opta sa isi ridica coletele dintr-unul din cele peste 500 de Oficii Postale din intreaga tara.

“Am lansat anul trecut acest serviciu si in acest moment trimitem, in functie de perioada, intre 6 si 10% din comenzi prin retelei Postei Romane, deoarece sunt anumiti clienti care prefera mai livrarea la punct fix”, a declarat Robert Berza, general manager Fashion Days.

In momentul plasarii comenzii, clientii Fashion Days au optiunea de a-si alege Oficiul Postal unde doresc sa le fie livrat coletul, iar ulterior sunt informati asupra sosirii coletului prin intermediul unui SMS de confirmare, dupa care au la dispozitie 7 zile calendaristice pentru a-si prelua comanda. In plus, clientii isi pot ridica inclusiv sambata coletele de la Oficiile Postale care au program in weekend.


Partenerii ecomTEAM 2018:

Powered by FAN Courier

Main partner: Vtex

Gold Partners: EasyPost

SIlver Partners: Banca Transilvania, RTB House, PayU, eMAG Marketplace, DWF, Twispay, Breslo,

Sponsori: Libris, CustomSoft, Gun Media, Answear, Bluegento, TBI Bank, Orange, Flowers by Magnolia

Cu sprijinul Mercedes, Autonom Rent-a -Car si Mobila Dalin

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri