“Comerciantii din Doraly vand de 25 de ani o multitudine de produse alimentare si pentru casa catre clienti din toata tara. In momentul de fata sunt 550 de importatori, producatori si distribuitori care comercializeaza aproximativ 550.000 de produse. Crearea unei platforme online pe care ei sa isi poata lista marfa este un pas natural in epoca digitala in care traim astazi. Astfel, vor beneficia de o expunere mai mare si vor atinge mai multi clienti.” a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.

In parcul comercial Doraly se vand atat produse pentru casa si familie, iluminat si electrice, articole sanitare, bricolaj, produse pentru gradina, birotica si echipamente de birou, articole de sport si pentru diverse hobby-uri, scule si unelte, mic mobilier, articole pentru HORECA, cat si produse alimentare, bauturi alcoolice si non-alcoolice. Preturile sunt variabile in functie de cantitatea cumparata, iar aceasta caracteristica va fi preluata si pe platforma online. De asemenea, va exista un serviciu integrat de Customer Care pus la dispozitia clientilor si comerciantilor.

“Se lucreaza la implementarea a doua depozite specializate in colectarea si transportul produselor comandate online de la comercianti. Locatia ne avantajeaza din punct de vedere logistic, fiind aproape de centura. Mai mult, avem in plan atat dezvoltarea a doua noi pavilioane, P9 si P10, cu acces direct din DN2, cat si modernizarea unui pavilion existent.” a continuat Alexandru Rusu.

ARMO reprezinta Romania, in...
Citeste si: ARMO reprezinta Romania, in premiera, la ONU eCommerce Week 2018