Conform unui studiu realizat de magazinul online Answear.ro in aceasta perioada, 38% dintre respondenti prefera sa isi faca cumparaturile din mediul online datorita preturilor foarte bune sau ofertelor speciale. De asemenea, in topul motivelor se mai afla selectia de produse si branduri, livrarea gratuita si garantia ca produsele sunt originale.

Peste 35% dintre respondenti declara ca bugetul pregatit pentru cumparaturile de haine, incaltaminte si accesorii este intre 300 si 500 de lei. La polul opus, 20% sunt dispusi sa plateasca oricat pentru produsul preferat.

Se anunta un sezon relaxat, daca judecam dupa alegerile romancelor in materie de cadouri de Paste, deoarece 62,6% dintre respondenti vor cumpara incaltaminte sport si casual. Pe de alta parte, rochiile si fustele se claseaza pe locul doi in cosul virtual de cumparaturi cu 45,2% dintre preferinte.

“In topul cautarilor se afla branduri precum Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Liu Jo, New Balance, Adidas, Nike, dar si brandurile proprii Answear si Medicine. De asemenea, modelele disponibile pe site si timpul scurt de livrare se inscriu in topul preferintelor clientilor atunci cand vorbim de Answear.ro”, declara Raluca Radu, Country Manager Answear.ro

Ofertele speciale si lipsa de timp sunt principalele motive pentru care shoppingul se muta din magazinele fizice in mediul online.

Citeste si:
MerchantPro: Tranzacțiile online, creștere cu 25% săptămâna trecută
MerchantPro: Tranzacțiile...

De Paste, cu totii vor sa evite aglomeratia din mall-uri si sa gaseasca cele mai bune oferte: 48,2% dintre participantii la studiu s-au obisnuit sa cumpere online in perioada Sarbatorilor Pascale datorita preturilor mai bune decat in magazinele fizice.

Reducerile pe care le cauta romanii nu sunt de trecut cu vederea: 52,5% se asteapta la reduceri de 30-50% in aceasta perioada, pe cand 42% sunt in cautarea unor discount-uri de pana la 70%.

Ca si modalitate de achizitie online, cumparaturile din fata calculatorului sunt depasite de achizitiile de pe dispozitive mobile, 53% alegand sa cumpere direct de pe tableta sau telefon.

Studiul a fost realizat in luna martie pe un esantion de 1.567 de persoane, femei si barbati.

Citeste si:
Movilă, VTEX: cea mai mare provocare a comerțului online –...
Cristi Movilă, VTEX: cea mai...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
Elefant.ro, transport gratuit pentru persoanele cu vârsta de peste 65 de ani
Setari Cookie-uri