Sezonul de primavara inseamna cresterea vanzarilor pentru retailerii din zona de fashion si lifestyle, pe fondul apetitului crescut al consumatorilor pentru haine si articole de imbracaminte din aceasta perioada.

Un studiu realizat de catre Champaigns, agentie de performance marketing de pe piata locala, arata ca in topul preferintelor din cosul de cumparaturi al romanilor se afla pantofii cu sau fara toc, rochiile de zi, jachetele subtiri si pantofii sport. Liderii cumparaturilor online sunt femeile cu varste cuprinse intre 25 si 45 de ani, segmentul de varsta 30-45 fiind cel care cheltuie cel mai mult.

Studiul mai arata ca valoarea medie a unei sesiuni de cumparaturi online in perioada sarbatorilor de Paste a fost in valoare de 300 de lei, iar timpul mediu petrecut pe platformele de e-Commerce a fost de 4 minute.

Cea mai mare crestere a fost sesizata in ceea ce priveste comenzile plasate de pe telefonul mobil, mai precis 85% din totalul acestora. Cresterea se afla in linie cu trendul global de expansiune a industriei de e-Commerce si cu gradul tot mai ridicat de accesibilitate la noile tehnologii al populatiei.

“Pentru a trece cu bine de aceasta perioada, magazinele online ar trebui, in primul rand, sa se asigure ca platforma este perfect functionala. Alegerea canalelor de marketing potrivite, precum si setarea campaniilor promotionale inteligent targetate ar trebui sa aduca cresteri consistente in vanzarile acestora”, precizeaza Adelina Oprea, Fondatoare Champaigns.

Citeste si:
INTERVIU VIDEO| Alin Burcea, Paralela45: între TURISM și DRAMA...
INTERVIU VIDEO| Alin Burcea,...

Champaigns, agentie recent lansata pe piata locala, gestioneaza campanii de performance marketing pentru magazine precum TGH Fashion, Otter, Kalapod, Condur by Alexandru Zaza Boutique sau Tezyo.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
Elefant.ro, transport gratuit pentru persoanele cu vârsta de peste 65 de ani
Setari Cookie-uri