Banca Transilvania si Blugento, companie clujeana specializata in furnizarea de solutii de eCommerce bazate pe platforma Magento, lanseaza GoOnline, o solutie dedicata IMM-urilor, pentru realizarea de magazine online. In cadrul parteneriatului, Blugento si BT pun la dispozitia celor care doresc sa deschida propriul magazin online serviciul GoOnline pe baza unui abonament lunar.

„Primul reflex pe care il avem cand auzim de o firma, de un produs sau serviciu este sa cautam online informatii. Insa azi nu mai este suficient sa ai un site simplu, cu o prezentare generala, cu datele de contact ale firmei. Clientii isi doresc din ce in ce mai multe lucruri, in primul rand sa poata achizitiona online din cat mai putine click-uri, sa aiba informatii complete, sa vada review-uri ale produselor, sa intre in contact cu alti cumparatori si utilizatori. Blugento si BT vor sa dezvolte acest journey, in mod special pentru afacerile mici si mijlocii", afirma Daniel Szekely, Director Coordonator, Directia IMM si Microbusiness, BT

„Magazinul online poate fi realizat in mai putin de trei zile si include, printre altele, un design personalizat, complet adaptat oricarui brand si optimizat pentru dispozitivele mobile, suport tehnic dedicat, integrare cu furnizorii de servicii de curierat din Romania, dar si cu alti peste 100 de furnizori de servicii complementare, precum marketing, data analytics, email, soft-uri pentru optimizarea conversiei sau marketing automation”, declara Sandu Babasan, CEO Blugento.

Fiecare magazin realizat cu ajutorul GoOnline va fi integrat cu solutia de plati online oferita de Banca Transilvania, iar comisionul va fi preferential pentru platile facute de clienti cu cardul.

GoOnline: Ce costuri au abonamentele

Antreprenorii aleg design-ul si abonamentul potrivit business-ului lor, urmand o perioada scurta de configurare si adaptare a design-ului la brandul propriu. In mai putin de 3 zile, acestia pot avea un magazin online pregatit sa vanda. Sunt pregatite 3 pachete de abonament care difera in functie de numarul de produse care vor fi comercializate in magazinul online si de functionalitatile dorite:

  • Pachetul Shop pentru magazinele cu pana la 300 de produse: 59 euro/luna.
  • Pachetul Expert pentru magazinele cu pana la 2.000 de produse: 99 euro/luna.
  • Pachetul Site pentru companiile fara produse in portofoliu: 19 euro/luna.

Implementarea magazinelor online se realizeaza in cateva zile, iar taxa initiala de setup este, in toate cazurile, de 59 euro.

GoOnline: Ce functionalitati ofera

Magazinele online realizate prin GoOnline beneficieaza de toate functionalitatile platformei Blugento:

  • design personalizat si optimizat pentru toate tipurile de dispozitive (telefon mobil, tableta etc.);
  • hosting inclus, update-uri de securitate, suport tehnic;
  • training one-on-one pentru utilizarea platformei;
  • adaptarea magazinului la piata din Romania cu clase de TVA, facturi, termeni si conditii, link ANPC, protectia datelor cu caracter personal;
  • optimizare SEO si viteza mare de incarcare;
  • integrari cu servicii de curierat, marketing, data analytics, email, soft-uri pentru optimizarea conversiei sau marketing automation, la care se adauga toate functionalitatile standard ale platformei Magento.

GoOnline: Cum poti comanda solutia

Solutia GoOnline poate fi comandata pe siteul Blugento. Recomandarea pentru antreprenori, inainte de realizarea siteului, este pregatirea urmatoarelor detalii: alegerea numelui domeniului pentru magazinul online, descrierea produselor care vor fi prezentate si realizarea de fotografii adecvate produselor.

Blugento si Banca Transilvania au inceput acest parteneriat anul trecut, cu o etapa pilot. Datorita receptivitatii antreprenorilor, GoOnline, solutia de eCommerce pentru IMM-uri este lansata acum la nivel national.

Sursa foto: By William Potter / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri