La aniversarea a doi ani de prezenta pe piata romaneasca, Bonami, magazinul online ce comercializeaza produse din zona home & deco si mobilier, prognozeaza in 2018 o cifra de afaceri de 4 milioane de euro, in crestere cu 75% fata de anul anterior si reprezentand 10% din cifra totala de afaceri a companiei. Numarul total al persoanelor inregistrate s-a dublat, ajungand la 800.000 de abonati.

Bonami este prezent in Cehia, Polonia, Slovacia, Romania si, din septembrie 2018, si in Ungaria.

Lansarea in tara vecina reprezinta un real succes. “In baza experientei acumulate pe celelalte piete, a numarului actual de preinregistrari, peste 100.000, si a concurentei scazute de pe piata maghiara, ne asteptam ca Ungaria sa atinga anul acesta o cifra de afaceri de 600.000 de euro, ceea ce reprezinta cea mai rapida lansare dintre toate tarile”, a afirmat David Siska, CEO Bonami.

Bonami: s-au marit achizitiile online de mobilier

Compania si-a extins la 12.000 numarul de produse disponibile in stoc, iar spatiul de depozitare ocupa acum o suprafata de 10.000 mp. Momentan livrarea se efectueaza in sase zile, insa se prognozeaza o reducere treptata a termenului. De asemenea, prima pagina a magazinului online a fost reconfigurata, adaugandu-se filtre pentru campanii.

Romanii sunt din ce in ce mai interesati de achizitionarea de mobilier online. Vanzarile categoriei de mobilier au crescut spectaculos anul acesta, cu 200% fata de anul trecut. Numarul de produse disponibile s-a majorat considerabil, momentan compania oferind 30.000 de produse unice de mobilier. In categoria home & design, in topul preferintelor romanilor sunt covoarele si lenjeriile de pat.

Bonami propune zilnic online clientilor sai campanii inspirate, cu produse de la 800 de marci partenere, un numar dublu fata de 2017.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri