Alexandru Rusu, CEO la Doraly Marketplace, spune ca in viitorul apropiat vor lansa cateva pavilioane noi, unul pe format mai mare si doua mai mici si, nu in ultimul rand, retailerul a facut “un pas curajos in digitalizare, lansand un marketplace care sa continuie traditia de 25 de ani in offline, ca wholesaler in electrice DIY si alimentare”.
Declaratiile au fost facute in cadrul retailArena, cel mai mare eveniment din Romania dedicat retailului.
Preturile sunt elastice, cu cat mai mult cumperi, cu atat e mai mic pretul. Avem 60 de comercianti inregistrati, conceptul a avut succes in piata si de o luna si jumatate, am deschis platforma si celorlalti, nu doar celor din Doraly.
“Asamblam toate comenzile si facem o singura expeditie, chiar daca vine de la mai multi comercianti”.
Partenerii RetailArena 2018
Omnichannel day partner: FAN Courier
Gold Partners; VTEX, Ropeco, Glory, Visa
Silver Partners: Lidl, Selfpay, Mastercard, Yieldigo, Flanco, Answear.ro, eMag Marketplace, MKOR Consulting, PeliFilip, Tetra Pak, CustomSoft, Euromonitor International
Sponsori: CVI, Smart ID, Cushman Wakefield Echinox, Expert Software, Veranda, Vivo!, ORTec, Harvest, Euro Testing
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: