Alexandru Rusu, CEO la Doraly Marketplace, spune ca in viitorul apropiat vor lansa cateva pavilioane noi, unul pe format mai mare si doua mai mici si, nu in ultimul rand, retailerul a facut “un pas curajos in digitalizare, lansand un marketplace care sa continuie traditia de 25 de ani in offline, ca wholesaler in electrice DIY si alimentare”.

Declaratiile au fost facute in cadrul retailArena, cel mai mare eveniment din Romania dedicat retailului.

Preturile sunt elastice, cu cat mai mult cumperi, cu atat e mai mic pretul. Avem 60 de comercianti inregistrati, conceptul a avut succes in piata si de o luna si jumatate, am deschis platforma si celorlalti, nu doar celor din Doraly.

“Asamblam toate comenzile si facem o singura expeditie, chiar daca vine de la mai multi comercianti”.

Partenerii RetailArena 2018

Omnichannel day partner: FAN Courier

Gold Partners; VTEX, Ropeco, Glory, Visa

Silver Partners: Lidl, Selfpay, Mastercard, Yieldigo, Flanco, Answear.ro, eMag Marketplace, MKOR Consulting, PeliFilip, Tetra Pak, CustomSoft, Euromonitor International

Sponsori: CVI, Smart ID, Cushman Wakefield Echinox, Expert Software, Veranda, Vivo!, ORTec, Harvest, Euro Testing

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri