Grupul Floria devine jucator national pe segmentul B2B si actioneaza ca broker de flori, devenind alternativa locala la brokerii de flori din Olanda. Dupa consolidarea pozitiei in retailul de flori (B2C), online prin Floria.ro si offline prin cele 6 florarii ale retelei, Grupul Floria se focuseaza pe dezvoltarea vanzarilor B2B, segment care a generat 40% din afacerile consolidate din primele 9 luni.

Clientii corporate si IMM au generat in primele 9 luni ale anului o cifra de afaceri de 7 milioane de lei, reprezentand 40% din totalul la nivel de Grup. Cifra de afaceri consolidata a Grupului Floria in primele 9 luni a fost de 17.5 milioane lei, cu un avans de 40% fata de perioada similara din 2017.

“Vanzarile grupului Floria au inregistrat o crestere de 40% faţa de acela� i interval al anului trecut, aceasta datorandu-se atat extinderii distributiei B2B la nivel national, prin intermediul Floria International Wholesale, cat si cresterilor din retail (B2C), prin Floria.ro si reteaua de florarii. In acest moment, suntem singura alternativa locala la brokerii de flori din Olanda si asiguram distributie nationala catre revanzatori, indiferent de dimensiunea lor” –declara Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.

Depozitul Floria, motorul dinamicii pozitive pe B2B

Motorul cresterii pe segmentul B2B este depozitul Floria, prin dezvoltarea distributiei la nivel national. Printr-o echipa dedicata de key accounts, activa in toate zonele tarii, divizia de import a grupului Floria se adreseaza exclusiv revanzatorilor, respectiv depozite de flori si plante din intreaga tara. De asemenea, clientii tip small business, florarii sau floristi independenti, sunt deserviti prin webshop, platforma online prin intermediul careia pot comanda florile engros, cu livrare oriunde in tara.

“Acest an a adus o schimbare de focus, din retail, unde suntem recunoscuti drept un jucator important si avem un brand puternic, catre segmentul B2B. Dupa consolidarea operatiunilor in Bucuresti, am decis sa ne extindem la nivel national, dat fiind ca dispunem de resurse pentru a gestiona comenzi de oriunde din tara. Am integrat modelul brokerilor de flori si plante din Olanda, care preiau comenzile prin personal de tip key account de la depozitele regionale, si prin webshop-uri de la florarii si floristi independenti. Pentru acestia, livrarea la adresa reprezinta un avantaj operational important, avand acces direct la flori proaspete din stocul producatorilor din Olanda” –adauga Adrian Ciucur.

Citeste si:
Lantul de florarii Floria va termina 2018 cu vanzari de 7 milioane lei
Lantul de florarii Floria va...

Depozitul Floria a fost lansat in noiembrie 2016, cu o investitie de peste 100.000 euro, avand o suprafata de 330 mp. Acesta functioneaza ca hub logistic pentru distributia nationala catre depozite de flori si plante din intreaga tara.

Webshop-ul este o platforma specializata de e-commerce, prin care Grupul Floria promoveaza digitalizarea distributiei de flori si plante, ca pas firesc catre dezvoltarea pietei din Romania si ridicarea standardului de calitate si eficienta din domeniu.

Prin webshop-ul Floria, revanzatorii din domeniu, ateliere de creatie floristica, florarii si designeri floristi, organizatori de evenimente sau sali pentru evenimente, pot comanda flori proaspete rapid, in regim engros, acestea urmand sa le fie livrate direct la florarie sau la atelier.

Citeste si:
Floria a deschis o florărie într-un complex comercial
Floria a deschis o florărie...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
Twispay: Plăți online & procese digitale pentru reducerea impactului COVID-19
Setari Cookie-uri