BoemUrban, magazinul online de fashion lansat de antreprenoarea Magda Cojanu in anul 2015, isi deschide platforma e-commerce catre alte branduri de fashion pentru a oferi publicului sau o gama cat mai variata de piese vestimentare originale. BoemUrban, un brand de imbracaminte nonconformist, a bifat anul trecut afaceri de 1,6 milioane lei si mizeaza pe o crestere de 30% in acest an.

In acest moment, pe platforma BoemUrban.ro sunt reunite produsele a 18 furnizori, inclusiv produsele proprii. “Din 2017, momentul in care am inceput sa listam produsele pe BoemUrban.ro, ne bucuram de vanzari la acelasi nivel cu cele inregistrate pe platforme cu o vechime de 7-8 ani”, spune Irina Pascu, manager comercial/actionar Natalee, cel de-al doilea furnizor la nivel de vanzari de pe platforma, dupa produsele proprii BoemUrban.

Avand in spate o experienta de retail inceputa in 2007 printr-un magazin fizic, fondatoarea BoemUrban isi propune sa aduca impreuna creatorii, producatorii si importatorii ale caror produse reprezinta o alternativa la produsele mass-market.

“Fiecare furnizor are posibilitatea de a-si administra catalogul de produse, dar si comenzile, din platforma BoemUrban.ro. Aceasta a avut parte de o investitie semnificativa in partea tehnica, de aproximativ 340.000 lei printr-o schema de Minimis in cadrul Programului de Dezvoltare a Comertului implementat de Ministerul pentru Afaceri, Comert si Antreprenoriat in 2017. Am vrut sa ne asiguram ca experienta in marketplace este una impecabila atat pentru clienti cat si pentru seller. Numitorul comun al furnizorilor nostri este lipsa de prejudecata cand vine vorba de creativitate, croiala, textura si inovatie”, spune Magda Cojanu, owner BoemUrban.

Conceptul BoemUrban a incheiat anul 2017 cu o cifra totala de afaceri de peste 1,6 milioane lei, previziunile de crestere pana la final de 2018 fiind de 30%.

Sursa foto: Oleksiy Mark/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri