Lensa.ro, magazin online de optica, pune in vanzare de Black Friday 2018 ochelari de soare, rame de vedere si lentile de contact colorate cu discounturi de pana la 70% si se asteapta la vanzari de peste 100.000 de euro, aproximativ 3.000 de produse in perioada campaniei, in crestere cu 50% fata de o perioada normala din an.

Piata de e-commerce creste cu peste 30% de Black Friday

Anul trecut, in weekend-ul de Black Friday (17-19 noiembrie 2017), romanii au cumparat produse de peste 200 de milioane de euro, in crestere cu 35% fata de perioada similara din anul anterior, potrivit GPeC, care citeaza Asociatia Romana a Magazinelor Online. Cresterile de Black Friday sunt semnificative de la an la an: vanzari de 75 mil. euro de Black Friday 2014, de 100 mil. euro de Black Friday 2015, de 130 mil. euro de Black Friday 2016 si de peste 200 mil. euro de Black Friday 2017.

In perioada de Black Friday, romanii cumpara ochelari de soare, rame de vedere sau lentile de contact colorate si pentru a acoperi necesitatea de cadouri pentru perioada decembrie.

"Din experientele trecute, in perioada de Black Friday cererea pentru ochelari de soare si lentile de contact se dubleaza sau chiar tripleaza, intrucat mai multe tipuri de clienti prefera sa cumpere in aceasta perioada. Pe de o parte avem clientii care vaneaza reducerile pentru a-si mari colectia de ochelari de soare intrucat ii percep ca pe un accesoriu de moda, pe de alta parte avem clientii care doresc sa achizitioneze din timp cadouri pentru luna decembrie. Cumulat, reducerile produselor aflate in stocul Lensa.ro depasesc 150.000 euro", a precizat Florin Nita, Business Development Manager Lensa.ro.

Cele mai mari reduceri la ochelari de Black Friday: 70% discount

De Black Friday, ramele Polarizen pornesc de la 79 lei la Lensa.ro, in timp ce ochelarii de soare au discounturi de pana la 70%. In aceasta perioada, livrarile sunt gratuite pentru comenzi de peste 150 lei, iar returul este gratuit in 30 de zile.

Cel mai mare showroom de optica de pe piata din Romania detinut de Lensa.ro, in apropiere de mall-ul Afi Cotroceni, asteapta pasionatii de shopping de Black Friday cu peste 3.000 de modele de ochelari de soare si de vedere de la peste 70 de branduri internationale.

"Campania de Black Friday 2018 la ochelari de vedere poate fi foarte benefica pentru cei care au nevoie de o pereche noua de ochelari de vedere, reducerile la Lensa.ro sunt de pana la 70% pentru aceste produse. Intrucat discount-urile sunt pentru majoritatea categoriilor de produse, reducerile de pret sunt substantiale", a declarat Daniel Craciun, fondator si CEO al Lensa.ro.

Iata cateva dintre brandurile incluse in campania de reduceri Lensa.ro de Black Friday 2018: Polarizen, Hawkers, Polaroid, Ray-Ban, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Polar, INVU, ZenVu Colors, Solotica, Adore, etc.

Lensa.ro a avut, in prima jumatate din 2018, o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro din vanzarea de ochelari de soare si de vedere, lentile de contact colorate si lentile de vedere.

Anul acesta, Lensa.ro a obtinut distinctia "Magazinul anului in e-commerce 2018" si locul I la categoria „Health&Beauty” in cadrul GPeC (Gala Premiilor eCommerce din Romania).

Pe langa produsele de optica, Lensa ofera si o gama extinsa de servicii. Este vorba de: determinarea gratuita a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanta specializata pentru cumpararea de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, precum si reparatii rame.

Lensa.ro, magazin online de optica fondat in 2013, a inaugurat anul acesta in Bucuresti cel mai mare showroom de pe piata de optica din Romania, cu un spatiu efectiv de vanzare de 257 de metri patrati. Pana in prezent, valoarea investitiilor Lensa.ro in acest showroom depaseste 100.000 de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri