Vegis.ro a incheiat 2018 cu o cifra de afaceri de 2,6 milioane de euro, inregistrand o crestere de 40% fata de anul precedent. Evolutia pozitiva s-a datorat fidelizarii clientilor, dar si cresterii in ansamblu a pietei produselor naturiste din Romania cu aproximativ 20%.

Vino la ecomTEAM 2019 pentru a intra in contact cu cele mai mari brand-uri din eCommerce-ul autohton! Profita de reducerea early bird!

Cresterea cifrei de afaceri a Vegis.ro peste estimarile initiale consolideaza pozitia de lider in piata online de produse naturale, bio si vegane si vine pe fondul investitiilor atat pe partea de logistica, cat si de dezvoltare a businessului si fidelizarea clientilor, prin eforturile constante de informare si documentare a celor peste 7000 produse listate pe site si aflate in stoc permanent in depozitul din Brasov.

“Cea mai mare investitie anul trecut a fost cea in noul depozit de 1000 mp, care permite extinderea portofoliului de produse, dar si procesarea mai rapida a comenzilor primite. Asa cum am anticipat la inceputul anului 2018, piata produselor naturiste si bio si-a pastrat trendul ascendent si a inregistrat o crestere de circa 20% fata de anul precedent. Ne-am indeplinit obiectivul de a creste cu o rata superioara dezvoltarii naturale a pietei si am atins chiar o crestere de 40%. Motorul principal ramane fidelizarea clientilor, care apreciaza viteza de livrare, in 24-48 ore de la plasarea comenzii si calitatea serviciilor aferente comenzii, precum impachetarea, relatia cu departamentul de customer service si campaniile de marketing”, a explicat Mihai Bucuroiu, Fondator si Director de Dezvoltare Vegis.ro.

In 2019, Vegis continua investitiile in optimizarea procesarii comenzilor si depozit, prin automatizarea proceselor si implementarea unui sistem WMS.

Citeste si:
Black Friday va depasi in acest an granita istorica de 300 MIL. euro
Black Friday va depasi in...

Deschidere mai mare fata de produse naturiste noi

Cele mai cautate categorii de produse raman si in 2018 suplimentele naturale, alimentele si cosmeticele naturiste. Categoria cosmeticelor se bucura de o dinamica remarcabila, atat prin cresterea interesului din partea publicului, cat si datorita dezvoltarii ofertei, in special din partea producatorilor romani.

In topul celor mai vandute produse se afla mierea de Manuka, uleiul de cocos, Antioxivita (un supliment alimentar natural romanesc considerat cel mai puternic antioxidant) si cosmeticele pe baza de bicarbonat. Topul judetelor in care se plaseaza cele mai multe comenzi ramane dominat de Bucuresti (care reprezinta 38% din total), urmat de Cluj, Timis, Iasi si Brasov.

Valoarea cosului mediu de cumparaturi s-a mentinut la 150 lei, insa diversificarea produselor alese in 2018 de catre clienti semnaleaza o mai mare deschidere catre testarea mai multor produse naturiste si a noutatilor disponibile pe piata din Romania.

„Portofoliul de produse Vegis.ro este intr-o dinamica permanenta, deoarece reactionam rapid la feedback-ul direct sau indirect al clientilor. Lunar aducem produse noi si renuntam la produsele care nu sunt apreciate de clienti. Am observat ca in 2018 clientii nostri au fost mult mai inclinati sa incerce produse nou introduse in oferta noastra. Peste 15% din vanzarile totale din 2018 au fost realizate pe produse noi, introduse in decursul anului, ceea ce arata increderea publicului nostru in procesul de selectie si informatiile vaste despre fiecare produs” –adauga Mihai Bucuroiu.

Citeste si:
VTEX lanseaza in Romania programul VTEX Partner Insights
VTEX lanseaza in Romania...

Aproximativ 65% din totalul clientilor Vegis.ro in 2018 sunt femei, cu varsta cuprinsa intre 25 si 54 de ani, care sunt preocupate de un stil de viata sanatos si echilibrat nu doar din perspectiva alimentatiei si dietei, ci si pentru ingrijire personala, ingrijirea casei si a copilului.

Vanzarile pe dispozitive mobile accelereaza

Tendinta de crestere a vanzarilor si a traficului pe dispozitive mobile a continuat in 2018. Ponderea vizitatorilor pe mobile a ajuns la 64%, iar numarul acestora a crescut cu 23% fata de anul precedent. Rata de conversie a clientilor din zona de mobil a crescut si ea ca urmare a trendului organic, dar si a investitilor facute de Vegis.ro pe acest segment, unde procesul de comanda si versiunea de mobil au fost optimizate, in acord cu comportamentul si stilul de viata al utilizatorilor. Numarul comenzilor plasate de pe dispozitive mobile a crescut cu 70% fata de 2017.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Afacerile Vegis.ro au crescut cu 32% in 2017