Platforma eMAG Marketplace a atras peste 16.000 de IMM-uri care si-au dezvoltat afacerile accesand un nou canal de vanzare atat la nivel local, cat si cross-border, in regiune. O mie de selleri din Romania vand in Ungaria, Bulgaria si Polonia si au livrat anul trecut peste 200.000 de comenzi, dublu fata de anul precedent.

„Sunt peste 100.000 de companii in Romania care fac comert si peste 4 milioane de clienti care cumpara. eMAG Marketplace este cel mai simplu si eficient mod prin care orice comerciant isi poate adresa oferta unei baze atat de mari de clienti, oportunitatea este mare pentru toti comerciantii care inca nu vand prin eMAG Marketplace”, a spus Florin Filote, director eMAG Marketplace.

In 2018, clientii eMAG au achizitionat 9 milioane de produse din oferta sellerilor, cu 68% mai mult comparativ cu anul precedent.

eMAG Marketplace este acum o optiune pentru orice comerciant roman, start-up sau nu, care isi propune sa se dezvolte pe piata locala sau la nivel international. Doar anul trecut, 1.650 dintre companiile inscrise pe platforma eMAG au fost start-up-uri care au accesat, in acest fel, cel mai mare canal de vanzare din Europa de Est.

In ultimii trei ani, eMAG a investit peste 12 milioane de euro in tehnologie si in dezvoltarea platformei Marketplace. Au fost dezvoltate mai multe tooluri, care le ofera sellerilor date in timp real, pe baza carora pot lua decizii de business. De exemplu, calitatea serviciilor oferite este monitorizata de programul „account health”, iar reclamatiile sunt gestionate mai repede datorita unui tool special. Calitatea produselor este evaluata de instrumentul „product health”, iar serviciile de livrare sunt supravegheate de „courier health”. Datorita acestor instrumente, calitatea serviciilor oferite de sellerii din Marketplace a fost imbunatatita, aspect reflectat de cresterea cu 68% a vanzarilor de anul trecut.

Citeste si:
eMAG, replica catre Altex: Nu am ajuns la un acord de comisionare
eMAG, replica catre Altex: Nu...

eMAG Academy a fost lansat la Sellers’ Day

Cu ocazia Sellers’ Day 2019 a fost lansata si platforma de training eMAG Academy. Platforma include 100 de tutoriale video insumand peste 300 de ore de inregistrari, 130 de articole legate de functionarea Marketplace, si o zona extinsa de intrebari si raspunsuri menite sa ajute sellerii sa-si optimizeze procesele de business si sa raspunda mai bine nevoilor clientilor.

„Lunar inregistram peste 700 de selleri, ceea ce este o confirmare in plus ca reusim sa le oferim partenerilor nostri know-how-ul, instrumentele si programele de training de care au nevoie, astfel incat sa dezvolte afaceri sanatoase cu impact in comunitatile locale. Estimam ca au fost create in jur de 16.000 de locuri de munca in jurul ecosistemului Marketplace”, a adaugat Florin Filote.

Pentru a sustine mai mult comunitatile locale, eMAG ofera sprijin micilor producatori romani, intreprinderilor sociale si ONG-urilor care beneficiaza astfel de conditii preferentiale de listare in cadrul programului Deschide Romania, din cadrul eMAG Marketplace. Vanzarile celor 1.300 de producatori inscrisi in acest program au crescut cu 80% in 2018 comparativ cu 2017, inregistrandu-se peste 100.000 de comenzi.

Programul „Deschide Romania”, lansat prin intermediul eMAG Marketplace, ofera conditii speciale de listare micilor producatori romani, intreprinderi sociale si ONG-uri. In proiect sunt inscrisi 1.300 de producatori, care au primit 100.000 de comenzi in 2018, in crestere cu 80% comparativ cu 2017.

Citeste si:
Filote, eMag:Sistem de advertising pentru sellerii noi, la final de an
Filote, eMag: Vom introduce...

eMAG este lider regional in industria ecommerce cu operatiuni in Romania, Ungaria, Bulgaria si Polonia. In ultimii 18 ani, compania a investit in servicii bazate pe tehnologia dezvoltata in Romania, cu scopul de a-si ajuta clientii sa economiseasca timp si bani, prin servicii precum deschiderea coletului la livare, 30 de zile pentru retur, Service Pick up and Retur astfel incat sa beneficieze de cea mai buna experienta de cumparaturi online. Cu o gama variata de produse si o oferta aflata in continua dezvoltare, eMAG este locul in care oricine poate gasi orice, de oriunde s-ar afla. Prin intermediul platformei Marketplace, eMAG sprijina antreprenorii din comunitatile in care activeaza si ii ajuta sa isi dezvolte afacererile.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
eMAG intra in zona de eFulfillment. Ce ofera magazinelor?