Chiquelle poate ca nu este un business extrem de cunoscut in Romania, insa brandul suedez de fashion online faca valuri in alte regiuni ale Europei. Cu peste 500.000 de followeri in Social Media, Chiquelle practic isi ia parte din ideile de design si produse DIRECT din mediul online, de la clienti, diferentiandu-se clar de concurenta. Si, curand, vei avea ocazia sa il cunosti pe CEO-ul companiei, cu care am realizat un scurt interviu exclusiv.

Pouya Boland va fi prezent pentru prima oara in Romania cu ocazia primei editii a evenimentului exclusivist de retail European Digital Commerce, cu sponsorizari platinum Amazon AWS si Vtex.

W-S.ro: Cum incercati sa diferentiati Chiquelle de alti retaileri fashion, pe o piata mondiala extrem de concurentiala?

Pouya Boland: Avem conceptul numit “fast-fashion” – lansam SAPTAMANAL noi colectii bazate pe tendintele cele mai noi din piata, luand foarte mult in considerare si social media, catwalk-urile live si cererile in timp real ale consumatorilor nostri.

Avem o distanta de doar 2-3 saptamani intre a avea o idee, a implementa design-ul, sampling, productie si pana in magazinul online. Deci lansam saptamanal colectii – multe dintre ele, insa, limitate, ceea ce creeaza cerere si interes, facandu-ne unici si interesanti. Totul se bazeaza pe viteza.

Mai mult, design-ul si productia le realizam noi insine, vindem exclusiv brand-ul nostru la Chiquelle si nu revindem alte brand-uri.

Segmentul digital este extrem de important, avand aproape jumatate de milion de followeri pe social media, interactionand cu ei constant.

Brandul suedez livreaza, de asemenea, si in Romania.

W-S.ro: Care sunt criteriile prin care alegeti sa intrati, sau nu, pe o noua piata?
PB: Este esential pentru noi sa putem livra rapid clientilor. Asa ca trebuie sa punem la punct contractele si detaliile logistice, in primul rand.

W-S.ro: Bun, si care sunt, totusi, principalele provocari atunci cand alegeti sa intrati pe o noua piata?
PB: Localizarea. In prezent avem site-uri in 7 limbi cu 8 site-uri dedicate pe pietele respective. Totodata, platile, livrarile, trebuie sa fie bine implementate. In prezent vindem in peste 50 de tari, inclusiv in Romania.

Provocarea intrarii pe piata este reactia consumatorilor – trebuie sa inteleaga ca nu sunem un business de fashion traditional, nu vindem alte brand-uri, lucram foarte rapid si schimbam gamele de produse saptamanal, mulandu-ne pe stilul clientilor. Cum spuneam anterior – fast fashion.

W-S.ro: Ce ai schimba la nivel legislativ in Uniunea Europeana astfel incat sa sprijine industria de eCommerce?
PB: O legislatie care sa garanteze transparenta preturilor si o concurenta corecta, plus sprijin pe zona de livrari si logistics.

Citeste si:
Cum arata VAN-urile electrice pe care Amazon plateste 4 mld. de dolari
Amazon a facut o comanda de 4...

W-S.ro: Cum s-au schimbat clientii online de fashion in ultimii 4-5 ani? Ce doresc mai mult, mai diferit?
PB: Vor viteza, schimbari mai rapide in tendinte, mai multe trend-uri, raspunsuri mai rapide si, per total, accelerarea proceselor per total. In paralel vor ca produsele sa fie cat mai personalizate si, de asemenea, vor ca support-ul sa fie online.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Peek & Cloppenburg redeschide magazinul din Baneasa Shopping City