Dupa o prezenta de mai bine de un an si jumatate pe Marketplace, ALTEX a decis sa paraseasca platforma, motivul acestei decizii fiind cresterea semnificativa a comisioanelor practicate de eMag, aspect ce ar conduce la imposibilitatea ALTEX de a-si tine promisiunea catre clienti, respectiv, aceea de a oferi cel mai mic pret din Romania la toate produsele.

De aproape 28 de ani, clientii si-au dovedit fidelitatea fata de ALTEX, contribuind la intarirea pozitiei de lider al pietei de electro-IT, in timp ce ALTEX si-a tinut mereu promisiunea de a contribui la imbunatatirea vietii clientilor, oferind acces la tehnologie relevanta prin varietatea produselor disponibile la cel mai mic pret din Romania, garantat prin rambursarea de 2 ori a diferentei.

“Am luat decizia de a parasi platforma marketplace eMag deoarece in acest moment, cresterea comisioanelor ne face imposibila respectarea promisiunii de cel mai mic pret din Romania, o promisiune pentru tinerea careia toti angajatii ALTEX depun constant eforturi pentru optimizarea costurilor prin excelenta in operatiuni si prin investitii inteligente in proiecte care cresc eficienta. Toate acestea fac ca ALTEX sa fie o afacere profitabila si sustenabila si ne dau instrumentele care ne ajuta sa ne adaptam modificarilor pietei prin propriile puteri, fara sprijin din partea statului, in timp ce aratam soliditate in afaceri, consecventa si sustenabilitate in crestere si profit si respect fata de promisiunile facute clientilor nosti”, a precizat Florin David, director E-commerce Altex Romania.

ALTEX Romania sprijina economia locala prin investitii si parteneriate care sustin comunitatile locale. Numai de la inceputul acestui an, ALTEX Romania a investit peste 10 milioane de euro pentru modernizarea, reamenajarea sau deschiderea de noi magazine, sustinand astfel economia locala, creand noi locuri de munca si venind in intampinarea nevoilor clientilor.

Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Mai multe articole din secțiunea eCommerce »