Puratos se adapteaza tendintei globale catre digitalizare si presiunilor de optimizare din piata, dar ramane axat pe relatia directa cu clientii, prin echipele sale de vanzare si distribuitori. Compania isi propune sa genereze prin noul canal de vanzari online aproximativ 10% din total vanzarilor pentru sectorul de panificatie produsa artizanal pana la sfarsitul anului financiar 2020 si aproximativ 30% din totalul vanzarilor pe acelasi segment, pana la finalul anului 2021.
“Relatia directa cu clientii nostri ramane la fel de importanta ca si pana acum. Platforma MyPuratos completeaza eficient canalele noastre online si offline prin care sustinem afacerile din industria de panificatie, mai ales in ceea ce priveste clientii artizani. Pentru brutarii, patiserii si ciocolaterii, magazinul online va aduce mai multa flexibilitate si un management mai eficient al afacerilor proprii”, a declarat Andrei Stoian, Product Manager Puratos Romania.
Citeste si:
Platforma MyPuratos este proiectata sa sustina distributia si sa eficientizeze procesul de vanzare. MyPuratos functioneaza similar unui magazin online, cu acces din website-ul www.puratos.ro, prin simpla creare a unui cont de utilizator. Prin noua facilitate, clientii Puratos plaseaza comenzi online, sunt informati cu privire la produsele nou lansate, comunica oricand doresc cu un consultant, pot salva retetele preferate, primesc oferte personalizate, descarca documentele tehnice ale produselor, vizualizeaza istoricul comenzilor si al facturilor.
Puratos Romania este unul dintre principalii jucatori de pe piata de ingrediente pentru industria de panificatie. Compania detine o fabrica cu trei linii de productie pentru materii prime si ingrediente destinate industriei locale de brutarie, patiserie si ciocolatiere.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: