"Exista inca clienti care se intreaba daca produsele sunt originale si asta, de ce sa ne ascundem dupa deget, pentru ca exista si multe firme neserioase in online, si este destul de greu pentru clientul final sa faca diferenta intre jucatorii care sunt seriosi si cei care vor sa le dea o teapa", a explicat declarat Raluca Radu, country manager Answear.ro.

Si Dragos Diaconu, CEO, WatchShop.ro a reliefat faptul ca romanii cauta articolele care sa ii ajute sa deosebeasca un ceas fals de unul original.

Peste 10.000 de accesari lunare are articolul in care explicam cum se deosebeste un ceas fake de unul original. Partea de magazine offline intareste foarte mult gradul de incredere al clientilor

Neincredere si in procesele de retur

Clientii romani ai magazinelor online se tem si ca nu isi vor primi banii atunci cand ramburseaza un produs.

Citeste si:
P&G deschide o fabrica de capsule detergent in Urlati
P&G deschide o noua fabrica,...

"Mai vedem o neincredere si in procesul de rambursare a banilor dupa un retur. In cazul nostru, dupa ce am crescut foarte mult si am avut anumite hibe de organizare, s-a vazut ca s-a creat o paranoia. Foarte multi clienti nu aveau incredere ca isi vor primi banii inapoi de la noi", a explicat Radu, Answear.ro.

A inceput printr- o adevarata revolutie, la nivel de social media, pe pagina noastra, clientii se organizau in triburi. Credeau ca vor primi banii inapoi, doar daca se vor uni. Bineinteles ca toti urmau sa isi primeasca banii, tinea doar de organizarea noastra

Evenimentul retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online, cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG. retailArena 2019 este un eveniment sustinut de: Carrefour Romania, eMag, VTEX, Fan Courier, Mastercard, CustomSoft, Iulius Town, Metro, Answear.ro, Enterprise Concept, Filip & Company, La doi Pasi, Hervis, Leverage, ING, SAP, Colliers, JYSK, Danone, Cushman & Wakefield Echinox, Quik, Cris-Tim, Mondelez, Kik, Environ si Altex.

Citeste si:
Studiu: Ce influenteaza loialitatea fata de un brand
Studiu Deloitte: Increderea...
Sursa foto: Ovidiu Udrescu