Printre altele, Gemius va raspunde unor intrebari precum ce influenta reala are advertising-ul, sub diferitele sale aspecte, asupra cumparatorilor, dar si cat de mult influenteaza…influencerii decizia de achizitie.

Alte intrebari la care va raspunde studiul sunt la ce criterii se uita clientii cand decid sa achizitioneze, dar si de ce lasa produsele in cos, nefinalizand comanda; Gemius va prezenta si la ce se uita clientii la nivel vizual cand deschid pagina unui magazin online, dar si cand si cum prefera ei sa cumpere.

Profita de Oferta Early Bird si achizitioneaza acum biletele pentru ecomTEAM 2020.

*Implinim un deceniu de existenta ecomTEAM, asa ca primii 10 cumparatori de bilete din promotia Early Bird vor primi GRATUIT inca un bilet din categoria celui achizitionat initial.

Evenimentul anului in eCommerce va avea loc pe 31 martie si 1 aprilie, la Brasov, Hotel Kronwell, si se redefineste pentru a fi in ton cu noul model de a face business – mai deschis, mai interactiv, speakeri care vor oferi insights despre construirea unui business, esecuri, provocari si strategii pentru a reusi in afaceri.

ecomTEAM introduce “eCom Stories”, un format in care tineri antreprenori si manageri vorbesc despre afacerile la care pun umerii, reusite si challenge-uri, participantii putand discuta cu acestia si, in pauzele de networking, sa schimbe idei si carti de vizita pentru potentiale parteneriate. Discutiile vor fi dinamice, rapide si punctuale.

In cea de-a doua zi vei putea participa la workshop-uri hands on, oferite de specialisti in piata, interactive.



Unul dintre primii top speakeri este Rok Hrastnik, un lider regional in zona de eCommerce cu o bogata istorie in dezvoltarea si extinderea business-urilor de comert online in Europa. Din 2004 pana in 2011 a dezvoltat business-ul Studio Moderna introducandu-l cu succes pe 22 de piete europene, iar acum este CEO la Sensilab, unde a extins business-ul de la o singura piata la 23, inclusiv Romania.

Printre alte companii majore care vor fi prezente la ecomTEAM se numara Google si Facebook, giganti mondiali care schimba, fara doar si poate, inclusiv infrastructura eCommerce-ului local.