Elefant.ro lansează soluția Elefant Marketplace, un instrument prin care atât micile companii cu profil comercial, cât și retailerii mai mari, se pot alătura ca parteneri pentru a beneficia de platforma online și serviciile de logistică ale companiei.

“Încercăm să oferim românilor cât mai multe posibilități de aprovizionare în această perioadă, dar și să venim cu o soluție pentru acele afaceri mici, preponderent offline, care nu își pot vinde produsele în această perioadă pentru că nu au avut timp sau suficiente resurse pentru a investi într-un canal de vânzare online. La elefant.ro avem deja toată infrastructura necesară pentru a-i ajuta”, spune Ion Sturza, Președinte al Consiliului de Administrație Elefant Online SA, conform unui comunicat de presă emis de către companie.

Companiile, fie ele la început de drum, fără site propriu, dar și magazinele online care vor să își dezvolte afacerea pot să se înscrie ca parteneri în Elefant Marketplace începând de astăzi.

“Proiectul Elefant Marketplace era deja în lucru, dar estimam o lansare către final de an. Am considerat însă că acum este prioritară conectarea celor două milioane de clienți ai noștri cu acele afaceri care suferă în această perioadă”, completează Sergiu Chircă, CEO la elefant.ro.

Partenerii Elefant Marketplace vor avea acces la platforma online elefant.ro pentru expunerea produselor, iar livrarea se va efectua momentan cu ajutorul firmelor mari de curierat din România. După încetarea stării de urgență, comenzile din marketplace vor putea fi ridicate și din punctele de livrare elefant.ro.

Pentru partenerii săi, elefant.ro se va ocupa de preluarea comenzilor, facturarea și ambalarea produselor, eliberarea AWB-urilor și livrarea coletelor, dar si de procesarea eventualelor retururi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri