Platforma FamShop a lansat magazinul virtual ca aplicație mobilă, aceasta fiind integrată simultan cu magazine online web,
curieri, sisteme de trimitere SMS și ERP-uri.

"Fidelizarea clienților se face preponderent prin reduceri și mici cadouri puse în colet, însă noi adăugăm la listă următoarea abordare: aplicație mobilă ca magazin online, unde comerciantul are posibilitatea de a trimite notificări push și de a fi mereu în telefonul clientului", declară Florin Măcău, fondatorul platformei FamShop.

Citește și Dacia Plant pune în vânzare 30.000 de măşti FFP2, la preţ de producător

Reprezentanții platformei FamShop precizează că soluția dezvoltată le poate îngloba propria aplicație mobilă ca magazin online. Aplicația demonstrativă FamShop este regăsită în magazinul de aplicații și poate fi testată de doritori.

”În zilele noastre, atenția se îndreaptă către digitalizare și automatizare, fiind unica soluție a companiilor de a scala fluxurile de lucru, atât în online cât și în offline. Platforma FamShop desfășoară în prezent o campanie de conștientizare a importanței automatizării și vine în ajutorul companiilor care se conving că pot face lucrurile mai eficient decât în prezent”, se arată în comunicatul trimis de către companie.

Citește și Altex va deschide 5 magazine noi până la finalul trimestrului 1 din 2021: în ce orașe vor fi acestea


Platforma FamShop a lansat anul trecut Shop by Voice, un modul de interacțiune vocală complexă în magazinele online.

Sursa foto: printscreen site famshop.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri