Știm că atunci când ești la început de drum în comerțul online, alegerea platformei pe care să îți construiești magazinul reprezintă de cele mai multe ori o provocare.

De ce Magento?

Cu siguranță, Magento este una dintre cele mai populare soluții eCommerce open-source în acest moment, mai bine de 12% din magazinele online o utilizează. Tot mai multe companii de top aleg să folosească versiunea Magento 2, pentru îmbunătățirile aduse odată cu preluarea de către Adobe.

Pentru o companie care are o strategie de extindere pe termen mediu și lung, platforma Magento este exact soluția scalabilă de care au nevoie.

Avantajele platformei:

  1. Platformă solidă

Este o platformă scalabilă care permite afacerii tale să crească. Indiferent de numărul de produse sau de numărul comenzilor, nu îți vei face griji dacă vei alege Magento. Cu o echipă profesionistă de web developeri care să înțeleagă nevoile tale, magazinul tău online ar trebui să funcționeze ireproșabil.

2. Grad ridicat de personalizare

Sunt puține platforme pe care să le poți personaliza pentru afacerea ta. Magento este una dintre ele, fiind foarte flexibilă și pregătită să suporte orice funcționalitate de care ai nevoie. Ai o mulțime de extensii pe care le poți adăuga și personaliza.

3. Aliatul tău în eCommerce

Platforma Magento este construită special pentru magazine online care vor să beneficieze de toate avantajele comerțului electronic. A fost gândită cu un scop clar – acela de a te ajuta să vinzi mai mult. Spre deosebire de alte CMS-uri, cu funcții eCommerce integrate, Magento este o soluție nativă pentru magazinele online de pretutindeni.

4. Îți permite să vinzi nu numai B2C cât și B2B

Panoul de administrare este foarte bine structurat și îți oferă posibilitatea să vinzi atât către clienți direcți cât și către distribuitori, în cantități mari. De asemenea, dacă vrei să vinzi în mai multe țări, în diferite limbi, poți administra toate magazinele dintr-un singur loc. Poți crea cataloage separate și poți folosi diverse metode de plată pentru fiecare magazin în parte.

5. Procedura rapida de efecture a comenzii

Dacă setezi magazinul cum trebuie, Magento2 te ajută să oferi o experiență plăcută clienților tăi. Procedura de check-out se face simplu și rapid, fără bătăi de cap. Într-o era a vitezei, este important să oferi o navigare rapidă din momentul în care clientul a intrat pe site și până la momentul în care a efectuat o comandă. Cu siguranță, rata de conversie va crește considerabil și toată lumea va avea de câștigat – clienții tăi vor putea comanda rapid și tu vei vinde mai mult.

6. Permite adăugarea de module personalizate

Nimănui nu îi place să lucreze cu un sistem rigid, care nu se poate ridica la nivelul așteptărilor tale și ale clienților. Din punct de vedere al antreprenorului, trebuie să îți fie ușor să gestionezi platforma și diverse alte elemente obligatorii: metode de plata, sisteme de curierat, marketplaceuri precum Emag sau alte unelte de marketing indispensabile în 2020.

Pe de altă parte, clientul trebuie să aibă la dispoziție toate elementele necesare care să îl convingă să adauge produse în coș și să efectueze o comandă.

Magento îți oferă o varietate de module și extensii pe care le poți alege pentru a le integra și personaliza. Este un partener de încredere care te susține în acțiunile tale de marketing online.

7. Este o soluție sigură

Securitatea sporită reprezintă un alt mare avantaj al Magento. Datele pe care le obții de la clienții tăi sunt în siguranță și nu trebuie să îți faci griji din acest punct de vedere. Platforma are funcții integrate special pentru a asigura un climat sigur pentru magazinul tău online.

8. Te ajută la optimizarea SEO

După cum probabil știați, optimizarea SEO este foarte importantă pentru un magazin online. Pe lângă faptul că este o platforma mobile-friendly, un alt mare avantaj este reprezentat de funcționalitatea integrată care te ajută să administrezi eficient acțiunile SEO.

Avantajele Magento 2 față de Magento 1

Dacă ai deja un magazin online pe Magento, probabil că știai o parte din avantajele sale. Totuși, dacă încă utilizezi versiunea Magento 1, probabil vei lua în calcul migrarea pe noua versiune.

În cazul în care ești convins să începi dezvoltarea unui magazin online Magento sau vrei să migrezi pe nouă versiune, apelează la o firmă specializată care te poate consilia și îți poate oferi ulterior și mentenanță.

Începând cu luna Iunie, oficialii companiei au anunțat că nu vor mai oferi suport pentru Magento 1, așa că trecerea pe nouă versiune 2.X este inevitabilă.

Iată doar câteva dintre avantajele migrării de pe Magento 1.X pe Magento 2.X:

  1. Viteză mai bună de încărcare - cu cât se înarcă mai repede site-ul, cu atât rata de respingere va scădea și rata de conversie va fi mai mare.
  2. Panou de administrare mult mai prietenos și ușor de folosit - Nu spunem că Magento 1 era dificil de folosit, dar există întotdeauna loc de mai bine. Magento 2 demonstrează acest lucru.
  3. Proces de efectuare a comenzii simplificat - cu cât unui client îi este mai ușor să facă o comandă pe site, cu atât rata de conversie va fi mai bună.
  4. Poate gestiona și mai multe comenzi - Magento2 a ajuns la un alt nivel de performanță în ceea ce privește numărul de comenzi / oră pe care îl poate procesa.
  5. Design UI/UX mai bun - călătoria utilizatorului pe website este influențată în mare măsură de modul în care arată și funcționează site-ul. Versiunea 2.X a Magento se bazează pe un design UI/UX superior celei anterioare.

În concluzie, dacă îți dorești o platformă puternică pe care să o poți adapta pentru nevoile magazinului tău online, Magento2 este o opțiune de luat în calcul.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri