Numărul comenzilor efectuate la magazinele online de pe MerchantPro, platformă locală SaaS de eCommerce, a crescut cu 44% în primele șase luni ale anului, în timp ce valoarea comenzilor a crescut cu 62% în același interval de referință, potrivit unui comunicat de presă.

La nivelul celor aproximativ 1.500 de magazine din România active pe platforma MerchantPro, numărul tranzacțiilor a crescut în luna iunie cu aproximativ 50% față de perioada similară din 2019.

Din perspectiva valorică, dinamica este mult mai mare, creșterea înregistrată fiind de 95% față de iunie 2019. Se remarcă o dinamică specială și în evoluția cifrelor de la săptămână la săptămână, în perioada 15-21 iunie creșterea fiind de 182% față de perioada similară a anului trecut.

Vrei să afli ultimele trenduri din e-commerce? Fii alături de noi la ecomTEAM online edition pe 28 și 29 septembrie. Detalii AICI.

„Am urmărit cu atenție evoluția de la săptămână la săptămână începând cu luna martie, iar tendința generată de pandemie a devenit noua normalitate: cumpărăturile online nu mai sunt un comportament forțat de context, ci adoptat de un segment tot mai mare de clienți. Cifrele arată o schimbare profundă și o migrare pe termen lung către online, atât din partea clienților – comportament reflectat de numărul și valoarea comenzilor, cât și din partea retailerilor – numărul magazinelor noi de pe platformă fiind într-o creștere permanent, a precizat Arthur Rădulescu, fondator ShopMania Net, care administrează MerchantPro.

De asemenea, pe întregul interval ianuarie – iunie 2020 se observă o creștere de 44% în numărul comenzilor, respectiv de 62% în valoarea acestora, față de perioada similară a anului trecut. Totodată, valoarea medie pe comandă a crescut cu 12% în intervalul menționat.

„Funcționalitățile pe care le-am introdus, în special cele orientate către administrarea vânzărilor multi-channel, integrarea cu eMAG Marketplace și modulele de management multi-warehouse, au avut un impact pozitiv semnificativ la nivelul interesului retailerilor offline în ceea ce privește platforma MerchantPro, dar și în rândul clienților mai vechi care au avut nevoie de suport pentru dezvoltarea businessului în noile condiții de piață”, a mai spus Arthur Rădulescu.

Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro în România au listate peste 5 milioane de produse.

MerchantPro a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 500.000 euro, în creștere cu 15% față de anul anterior. MerchantPro este noua identitate a platformei autohtone ShopMania BIZ. Platforma MerchantPro este folosită la nivel regional, iar peste 5000 magazine online i-au utilizat funcționalitățile în cei peste 10 ani de prezență pe piață. MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care se adresează antreprenorilor din ecommerce din România și Europa, prin funcționalități competitive de ecommerce, servicii profesioniste de suport și soluții personalizate, adaptate necesităților specific de dezvoltare. ShopMania Net a avut o cifră de afaceri de 1 milion de euro în 2019. Compania operează comparatorul de prețuri Shopmania.ro și platforma de e-commerce MerchantPro, care reprezintă 50% din business.

Sursa foto: MerchantPro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri