Coletăria.ro intră în parteneriat cu platforma eCommerce Gomag, mutare în urma căreia cele 1.600 de magazine din platformă au acces la un sistem bazat pe multiple servicii integrate, atât de livrare a coletelor, cât și de internaționalizare a afacerii.

Coletăria.ro le oferă magazinelor online posibilitatea de a se conecta cu marketplace-uri din Uniunea Europeană, în vederea extinderii afacerii, prin rețeaua deja existentă de parteneri, servicii de consultanță juridică, de inființare de companii, pentru deschiderea de conturi bancare sau marketing.

Vrei să afli ultimele trenduri din e-commerce? Fii alături de noi la ecomTEAM 2020: o nouă era a e-commerce-ului românesc! Înscrie-te gratuit AICI.

„Coletăria.ro avansează în demersul de consolidare a poziției pe piața de curierat, pentru a deveni unul dintre partenerii strategici ai industriei de comerț electronic din România. Prin parteneriatul cu platforma Gomag, completăm un ciclu de extindere a serviciilor oferite clienților din România, prin intermediul principalelor platforme de comerț electronic”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro,

„Știm cât de importantă este partea de logistică pentru magazinele online, iar în această perioadă, când piața de eCommerce cunoaște un adevărat boom de creștere, prin parteneriatul Gomag - Coletăria.ro, oferim clienților noi oportunități de dezvoltare”, spune Cosmin Daraban, CEO Gomag.

La începutul pandemiei de COVID-19, restricțiile impuse de către autorități și recomandările privind distanțarea socială și-a pus amprenta asupra obiceiurilor de consum ale românilor, care s-au orientat către online mai mult ca niciodată. Reprezentanții Gomag precizau la acea vreme că în luna aprilie magazinele online găzduite de platforma de e-commerce au vândut peste 120.000 de comenzi, însumând 60 de milioane de lei, valoare de două ori mai mare decât în luna martie.

Sursa foto: New Africa / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri