Mai bine de jumătate dintre români cumpără online. Dincolo de evoluția tradițională a comerțului online, pandemia i-a forțat să învețe beneficiile cumpărăturilor pe internet. Iar antreprenorii au trebuit să-și diversifice prezența online pentru a putea fi competitivi, platformele marketplace fiind ideale pentru acest lucru.

Odată cu evoluția comerțului online în România, antreprenorii au descoperit noi metode de vânzare. Pe lângă prezența pe site-ul propriu, listarea produselor într-un marketplace i-a ajutat să acceseze un public deja format, să se bazeze pe platforme tehnologice de calitate și să nu investească atât de mult în zona de marketing de la zero. În acest prim materia din seria „Online pentru Viitor” powered by eMAG Marketplace vreau să discutăm despre oportunitățile aduse de un marketplace.

Platforma eMAG Marketplace le oferă antreprenorilor acces la toate instrumentele și know how-ul de care au nevoie pentru a se dezvolta in online. O platformă înseamnă că antreprenorii-parteneri utilizează eMAG Marketplace pentru a gestiona toată afacerea, de la produse, stocuri, prețuri, până la procesarea comenzilor și a retururilor. Practic, au integrate toate serviciile într-un singur site, inclusiv întreaga relație contractuală cu eMAG Marketplace.

Resursele de învățare disponibile în platformă constituie o academie pentru noii antreprenori.

Citește materialul integral pe start-up.ro.

Sursa foto: William Potter / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri