“Cel mai important sfat este în primul rând să ne raportăm la perioade scurte de timp, să gândim gradual, și să nu ne opunem trendurilor, ci dimpotrivă, să le urmăm. De exemplu, am văzut multe afaceri care intenționau să investească în creșterea ratelor de conversie într-o perioadă în care acestea scădeau. Trebuie să înțelegem trendurile, nu să ne opunem acestora”, spune Eugen Predescu.

Șeful agenției de marketing digital Canopy subliniază de asemenea că antrprenorii trebuie să își reducă așteptările la un nivel realist cînd vine vorba de volumul vînzărilor online, cifrele înregistrate în primele luni ale pandemiei fiind dificil de replicat permanent.

”Sunt clienți care ne contactează acum pentru că vor să treacă pe online după ce au auzit că piața a crescut cu 300% în aprilie, de exemplu. Trebuie să fim însă realiști, nu trebuie să ne așteptăm ca totul să rămână la nivelul din aprilie. Unele trenduri au revenit la nivelul pre-pandemic, lucru care îi dezamăgește pe anumiți antreprenori care se așteptau la o creștere foarte accelerată”, spune CEO-ul Canopy.

Eugen Predescu a participat la ecomTEAM 2020, eveniment organziat de wall-street.ro, powered by FAN Courier, VTEX (Main partner), eMAG (gold partner), UniCredit Bank (gold partner), P3 Logistic Parks (gold partner), Gun Media (silver partner), Retargeting (silver partner), DWF (silver partner), CBRE (silver partner), Merchant Pro (silver partner), Plăți Online (sponsor), Canopy (sponsor), Veranda Mall (sponsor), Libris.ro (supporting partner), ARMO (supporting partner). Parteneri media: Cariere, Retail-Fmcg.ro, SmartBill, eComJobs.

Sursa foto: Shutterstock