Livrarea prin easybox oferă cumpărătorilor posibilitatea de a ridica produsele din proximitatea domiciliului sau de unde este le mai convenabil, fără timpi pierduți în așteptarea curierului, fără contact fizic.

Vrei să afli ultimele trenduri din e-commerce? Apreciază pagina ecomTEAM AICI.

“Experiența cumpărătorului din momentul în care accesează prima pagină și până la final, când intră în posesia produselor preferate, trebuie să fie fără cusur. În ultimii ani, întreaga echipă a lucrat mult la îmbunătățirea acestei experiențe și, împreună cu partenerii noștri, reușim să oferim celor peste două milioane de clienți servicii tot mai performante și mai aproape de nevoile lor”, declară Sergiu Chircă, CEO elefant.ro.

Clienții sunt anunțați prin email și SMS imediat ce comanda plasată pe elefant.ro ajunge la lockerul easybox selectat. Accesul se realizează pe baza unui cod trimis de companie tot prin SMS. Plata se poate face cu cardul online în momentul plasării comenzii sau la ridicarea comenzii de la easybox, cu cardul sau telefonul mobil.

Citește și Black Friday 2020: ce magazine au început deja campaniile și când va avea loc la cei care nu au dat startul încă

„Operăm în acest moment cu o rețea de aproximativ 800 de lockere la nivel național, însă ne propunem ca până la finalul anului viitor să ajungem la 2000. Credem că acesta devine un nou standard de livrare in curierat,” a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday.