Cea mai mare comandă înregistrată până la momentul publicării acestei știri pe eMAG de Black Friday 2020 este un Ford Kuga, în valoare de 37.100 de euro, redus de la 47.150 de euro, anunță reprezentanții retailerului online.

Dincolo de vânzarea mașinii Ford Kuga, de la categoria produse speciale românii au mai cumpărat peste 11.000 de produse de protecție, echipamente medicale și servicii medicale, 3 Kg de aur și 580 de nopți de cazare.

După primele trei ore de la startul campaniei, clienții au cumpărat deja peste 312 milioane lei, în creștere față de anii anterior. Peste 150.000 de produse au fost vândute de sellerii din Marketplace, în creștere cu 20% comparativ cu anul anterior. Clienții pun în coș, în medie, două produse, din care unul cu o valoare mai mare, iar celălalt din categorii precum fashion, obiecte de decor pentru acasă, băuturi sau cadouri de Crăciun. Astfel, ofertele au fost suplimentate pentru a susține cererea mare.

„Black Friday este o zi în care mulți clienți își fac cumpărăturile importante, dar și cumpărăturile pentru sărbători, pe care acum se pregătesc să le petreacă acasă. Probabil acesta este motivul pentru care vânzările de produse pentru casă și îngrijirea casei, precum și produsele pentru înfrumusețare și îngrijire personală au atins un nivel record în istoria zilei: în primele două ore, clienții au comandat 170.000 de produse din cele două categorii”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG România.

Sursa foto: Natee Photo/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri