Prezența afacerii tale în mediul online este cheia spre succes, însă astăzi tot mai multe afaceri concurează pentru vizibilitate în online, așa că este esențial ca business-ul tău să se deosebească de celelalte.

Află cum să beneficiezi de servicii SEO pentru ca, mai apoi, să apelezi cu încredere la o agentie SEO ca să poți ajunge la audiența dorită și să poți ocupa primele locuri pe motoarele de căutare.

Ce este SEO?

SEO este acronimul pentru Search Engine Optimization și reprezintă procesul de optimizare al unui site pentru a obține o poziție fruntașă în rezultate organice ale motoarelor de căutare. Cu ajutorul serviciului de optimizare SEO, site-ul tău va ocupa primele locuri în SERP (Search Engine Results Page), ceea ce rezultă într-un număr mai mare de vizitatori unici.

Optimizarea SEO include mai multe etape, printre care le enumerăm pe următoarele:

• Keyword Research: Identificarea expresiilor cheie relevante business-ului tău și stabilirea unei structuri de plasare a acestora în cadrul site-ului pentru a obține vizibilitate organică.

• Analiza Competiției: Stabilirea principalilor competitori, analiza strategiei de plasare a acestora pe motoarele de căutare și identificarea oportunităților de diferențiere.

• Audit SEO: Verificarea site-ului sau paginii respective dacă funcționează și este optimizată după normele Google și identificarea potențialul de creștere în rezultatele organice.

• Optimizare SEO On-Page: On-Site SEO include toate operațiunile controlabile interne de optimizare ale unui site, pentru un anumit cuvânt cheie sau grupuri de cuvinte cheie.

• Optimizarea SEO Off-page: Această etapă reprezintă procesul de afiliere cu referințele externe cu autoritate SEO. Specialiștii in servicii SEO creează conținut original și personalizat audienței tale.

• Rank Tracking: Monitorizarea evoluției expresiilor/cuvintelor cheie cu ajutorul unor instrumente profesionale și optimizarea conținutul în funcție de rezultate.

Beneficiile SEO pentru business-ul tău

#SEO crește reach-ul afacerii tale în online

SEO poate face acest lucru mult mai ușor decât marketingul tradițional. Mai mult decât atât, SEO țintește o audiență mai largă care caută în mod activ produsele sau serviciile tale, prin urmare, există mai multe șanse ca această audiență să devină potențial client și să se genereze lead-uri și vânzări.

#SEO pentru vizibilitate și branding

Creșterea vizibilității business-ului în online poate fi măsurată cu creșterea traficului pe site și în cele din urmă, cu o creștere a vânzărilor. Însă, creșterea vizibilității unui business în online înseamnă mai mult decât simple click-uri. Majoritatea utilizatorilor nu caută ceva decât o dată, dau click pe câteva site-uri și asta e tot. Cel mai probabil, căutările sunt multiple, utilizatorii accesează mai multe site-uri și își reevaluează termenii de căutare, până când îi perfecționează și ajung la ceea ce caută :) Astfel, acest proces este extrem de valoros și este important ca afacerea ta să rankeze pe cuvintele cheie potrivite.

#SEO ajută la construirea credibilității afacerii

Utilizatorii au încredere în motoarele de căutare că furnizează exact ceea ce caută și ceea ce au nevoie. Dacă site-ul tău rankeaza bine pe cuvintele cheie și se află cât mai sus în pozițiile de pe motoarele de căutare, atunci utilizatorii vor avea încredere în serviciile și afacerea ta.

Dacă site-ul rankează pe ultimele locuri, atunci credibilitatea scade și scad și șansele ca potențialii clienți să ajungă la brandul tău. Mai mult decât atât, o agentie SEO trebuie sa construiasca o strategie solidă care să includă și crearea de conținut, fiindcă acest lucru ajută să devii o autoritate în domeniul brandului tău prin partajarea articolelor de blog și postărilor social media relevante.

#SEO și alte strategii de marketing

Seo se completează perfect și cu alte strategii de marketing, precum content marketing, promovare prin campanii PPC, PR, optimizarea ratei de conversie și etc. Toate acestea pot spori reach-ul în online al business-ului tau.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri