Investițiile vor fi direcționate către deschiderea a două noi depozite de câte 4.000 de mp pătrați fiecare, la Oradea și la București. În prezent, Coletăria.ro operează 2 depozite în România: unul la București, hub regional, ce permite livrări directe de colete în România, Bulgaria, Grecia și Cipru, cu un timp de livrare de 24 de ore și unul la Oradea, de 1.000 de mp, amplasat în apropierea vămii Borș, la granița cu Ungaria.

Ai un magazin online? Intră în comunitatea ecomTEAM și spune-ne povestea ta. Apreciază pagina noastră AICI.

De asemenea, vor fi continuate investițiile începute anul trecut în dezvoltarea logistică, în echipamentele tehnice și de manipulare a coletelor, în dezvoltarea platformei, în creșterea efectivului de personal angajat, în crearea de noi linii directe de transport internațional, în integrări tehnice, în dezvoltarea rețelei de puncte pick-up și în creșterea flotei interne de transport.

Coletăria.ro își propune creșteri cel puțin duble față de 2020

Un alt obiectiv al Coletăria.ro pentru 2021 este creșterea numărului de magazine online partenere. Anul trecut, compania a înregistrat o creștere de 200% a numărului de clienți magazine online. Cei mai mulți dintre clienții Coletaria.ro comercializează articole cosmetice, parfumuri, haine, bijuterii, produse IT&C, electrocasnice, produse care țin de industria de health & beauty și, mai nou, produse de protecție sanitară, unde se înregistrează o creștere semnificativă în contextul COVID-19.

„Pentru anul 2021, ne propunem creșteri cel puțin duble față de anul 2020, atât din punctul de vedere al numărului de colete procesate, cât și al numărului de magazine online din România înscrise în sistemul Coletăria.ro, conform planului de creștere anuală al grupului Packeta”, spune Alexandr Jeleascov(foto), CEO Coletăria.ro.



Planul pentru acest an vizează creșterea numărului de parteneri atât clienți magazine online, cât și selleri (persoane juridice), care nu dețin magazine online proprii, ci își desfășoară activitatea comercială prin intermediul marketplace-urilor.

Coletăria.ro vizează atât clienții care livrează zilnic zeci și sute de colete, cât și clienții mai noi pe piața de eCommerce și care au un volum zilnic de colete ceva mai redus.