Atunci când intrăm pe internet si dăm o căutare rapidă a unui produs sau serviciu arată că probabil există destul de multe companii care concurează pentru a vinde acel produs sau serviciu aproape identic cu cel de care ești tu interesat. Când afacerea dumneavoastră este gata să-și petreacă șindrilele virtuale online, vă veți bucura de mai multe avantaje numai online pentru a deveni retailer web.

Chiar dacă decideți să mențineți o locație de cărămidă și mortar pentru a vă furniza mărfurile, avantajele magazinelor online vă vor face să primiți valul cumpărătorilor de navigare pe web, care în ultima perioadă este din ce în ce mai acută, iar trendul este ca majoritatea companiilor sa treacă și în online cu afacerea, cu cât mai repede , cu atât mai bine. După cum ziceam mai sus, industria de comerț electronic continuă să crească rapid.

În anul 2019, studiile au arătat faptul că vânzările globale de comerț electronic au atins valoarea de 25 trilioane de dolari. Clienții încep să vadă comoditatea de a cumpăra online și chiar duc lucrurile cu o notă mai mare; fac cumpărături chiar de pe smartphone-urile lor. Mulți începători doresc să intre pe această piață, dar nu au nicio idee de unde să înceapă. Dacă sunteți voi, am vești bune. Crearea unei afaceri de comerț electronic nu a fost niciodată atât de ușoară. Este greu să creezi un magazin online? Vânzarea produselor online folosind arbitrajul online nu este o faptă răutăcioasă. Cu toate acestea, tehnologia a făcut mai simplu să construiești un magazin online mai repede decât ți-ai fi putut imagina vreodată acum câțiva ani. Cândva, construirea unui magazin online era extrem de grea. În zilele noastre, cel mai sigur, util si cu satisfacție 100% este faptul că trebuie să angajați dezvoltatori de site-uri web care vă vor livra calitatea la standarde înalte. Este scump? Inițial, un magazin online bun ar putea părea cam scump. Cu toate acestea, în comparație cu profiturile pe care le puteți obține, nu se compară, nu este nimic! Lumea online crește rapid și conduce direct la o creștere rapidă a vânzărilor online. Dacă abia începeți, alegeți opțiunea mai ieftină, îmbogățiți site-ul web cu fotografiile dorite pe parcurs. Odată ce afacerea dumneavoastră continuă să crească și apare nevoia de a avea un site de ultimă generație, va exista întotdeauna spațiu pentru upgrade.

O soluție găzduită sau auto-găzduită? În esență, există două moduri prin care vă puteți construi site-ul de comerț electronic. Site web de comerț electronic găzduit. Site web de comerț electronic găzduit de sine stătător. Un site găzduit este potrivit pentru cei care caută o soluție ușor de utilizat, care nu necesită abilități tehnice. O soluție auto-găzduită este pentru cei care doresc să creeze magazine neobișnuite / unice care necesită o abordare mai flexibilă și, în consecință, solicită o mulțime de cunoștințe tehnice. Haideți să vedem acum beneficiile pe care vi le poate aduce pentru afacerea dumneavoastră crearea unui magazin online. Un prim beneficiu - un grup mai mare de clienți. S-ar putea să dedicați deja o parte din bugetul companiei dumneavoastră pentru a ajunge la clienți noi, cum ar fi plasarea de reclame în ziare locale sau cumpărarea de spoturi la radio sau televiziune pe piața dumneavoastră. Un avantaj al unui magazin online este că puteți ajunge la mai mulți clienți decât ar putea vreodată să vă plimbe pur și simplu prin ușă.

Un magazin online elimină blocajele de călătorie, parcare și pierdere pe drum care pot alunga unii clienți. Cu siguranță puteți continua să comercializați la baza dumneavoastră clienți locali, dar online aveți opțiunea de a satisface clienții produsului sau serviciului dumneavoastră care se află la kilometri, sau chiar pe continente diferite, de ce nu? Limitele magazinelor online sunt doar articole precum tarifele de expediere, taxele de peste mări și așteptarea pe care un client o poate avea până când comanda lui ajunge la ușa sa. Este posibil să găsiți produsul dumneavoastră popular într-un loc la care nu ați fi avut niciodată acces la cărămizi. Un al doilea avantaj - aprovizionare la cerere. Magazinul dumneavoastră online este avanpostul dumneavoastră pe internet, dar este unul virtual. Într-un magazin fizic, clienții se așteaptă să poată pleca cu puloverul pe care tocmai l-au cumpărat, dar într-un magazin online, se așteaptă o perioadă de așteptare.

Nu trebuie să vă asumați riscul de a cumpăra 300 de articole pe care să le aveți în stoc, în cazul în care există o grabă înainte de sfârșit de săptămână în magazin. În schimb, puteți afișa o singură imagine a unui articol și le puteți angaja angajații să urmărească inventarul. Programele software vă pot avertiza cu privire la ceea ce vă epuizează sau dacă vă confruntați cu o creștere a cererii pentru un anumit articol. Indiferent dacă realizați articolele pe care le vindeți pe site sau achiziționați de la un alt furnizor, veți putea ține pasul cu cererea, deoarece veți ști exact care este cererea. un al treilea avantaj, poate fi distanțarea. Poate fi transformat intr-un magazin în aceste zile, aproape orice, de la garajul cuiva la un chioșc dintr-un mall până la un depozit destul de masiv. Dar fiecare dintre aceste locuri vine cu costuri asociate, cum ar fi chiria, asigurările, securitatea și decorul.

Magazinele online pot avea propriile costuri, ca de exemplu: taxele de găzduire web și de domeniu, designul grafic și dacă angajați oameni pentru a vă face fotografiile, sau lucrările de copiere și proiectare, dar vă puteți răspândi la fel de larg ca serverele permit. De exemplu, nu vă simțiți constrâns să vă amestecați specialitățile de iarnă și vara într-un colț al unui magazin; în schimb, creați o pagină Web separată - sau mai multe - pentru fiecare. Clienții nu vor avea nevoie de hărți, ascensoare sau pasarele în mișcare pentru a explora magazinul dumneavoastră. Ei pot face click prin spațiul său cu tastaturile și șoarecii. Deschis și disponibil Cu excepția cazului în care magazinul dumneavoastră este o stație de benzină, un magazin de proximitate sau un magazin masiv de mărfuri cu amănuntul, guvernarea proprietății sale va cere închiderea acestuia, indiferent dacă este peste noapte sau în anumite sărbători.

Proprietarii de magazine care funcționează în întregime online sunt liberi de aceste constrângeri. Luminile sunt aprinse și magazinul este deschis chiar și atunci când dormiți sau angajații dumneavoastră au plecat acasă pentru o zi. Clienții potențiali pot face cumpărături în pijamale în timp ce așteaptă ca copiii lor să se culce sau între reclame în timp ce se uită la televizor. Astfel, proprietarii acestor magazine online nu trebuie nici măcar să se îngrijoreze de plata orelor suplimentare sau de facturile de energie electrică non-stop, ci, în schimb, se bucură de faptul că ușile magazinului lor nu se închid niciodată.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri