SMSLink.ro este una dintre principalele soluții SMS din România, incluzând servicii precum SMS marketing sau notificări SMS operaționale. Anul 2020 a venit cu o creștere de două cifre pentru business-ul dezvoltat și operat de către ASTINVEST.

”La nivelul anului 2020 am înregistrat o cifră de afaceri de 27,45 milioane de lei, în creștere cu aproximativ 29% față de anul 2019. Am asistat la migrarea companiilor spre online și o digitalizare accelerată în toate sectoarele de activitate și în toate tipurile de companii ”, precizează Alexandru Stupar(foto), în cadrul unui interviu acordat wall-street.ro.

Citește și Digital marketing pe timp de pandemie: Cum se împarte bugetul?

O creștere semnificativă s-a observat și în volumul de SMS-uri transmise pentru finalizarea tranzacțiilor bancare ce respectau standardul internațional de securitate 3D Secure. Concret, codul pe care îl primești prin SMS atunci când vrei să faci o plată online și unul dintre pași ține de autorizarea plății.

”Per ansamblu, am asistat la o creștere de volume în această perioadă în care digitalizarea a accelerat, volume care în anumite zile pot să depășească și 2,5 milioane de SMS-uri transmise”, adaugă Stupar.

Acesta consideră că evoluția ultimilor ani a arătat că nevoile de comunicare prin SMS sunt în creștere, această modalitate fiind adoptată în multe sectoare de activitate, datorită faptului că este un canal de comunicare sigur, rapid și independent de conexiunea la Internet și de aplicațiile instalate pe telefon.

Citește și Sînziana Pardhan, P3: Lucrurile au mers peste așteptări în 2020, dar provocările nu s-au terminat

”Nevoia companiilor de a comunica direct, relevant și personal cu clienții este în creștere, iar SMS-ul este capabil să răspundă acestor cerințe (...) În contextul în care digitalizarea accelerată va continua și în 2021, SMS-ul va rămâne în atenția companiilor, fiind un canal ce poate fi utilizat atât în zona de marketing, dar și în zona operațională”, precizează reprezentantul SMSLink.ro.

O rată de deschidere de peste 98%

Din datele analizate de Stupar la nivelul operațiunile derulate de SMSLink.ro, SMS-ul are o rată de deschidere de peste 98% și produce o rată de engagement de până la 8 ori mai mare decât e-mail-ul, SMS-urile fiind citite în primele minute de la primire.

”Având în vedere că SMS-ul produce o rată de engagement semnificativ mai mare decât alte canale de marketing direct, rata de conversie este astfel influențată în mod pozitiv, însă aceasta depinde și de alți factori precum industria, nivelul de optimizare al sales funnel-ului, usability-ul site-ului - dacă este vorba de o campanie SMS pentru un magazin online, încrederea și awareness-ul brandului - pentru ca SMS-ul completează mixul de marketing, dar și atractivitatea campaniei realizate”, consideră Alexandru Stupar.

SMS-ul poate fi integrat cu diverse mecanisme de măsurare a rezultatelor, pentru a fi analizată performanța campaniilor desfășurate prin intermediul acestui canal.

Românii vor mai puține vizite de la curieri și mai multe livrări la locker. Cum s-au schimbat preferințele de livrare în pandemie

”Pentru măsurare conversiilor, SMS-ul poate fi integrat cu diferite soluții de analytics sau de asemenea în cadrul campaniilor de SMS marketing pot fi trimise vouchere de reducere ce includ coduri care ajung la consumator exclusiv prin acest canal. Astfel, se poate identifica canalul de marketing care a generat vânzarea”, explică reprezentantul SMSLink.ro.

Platforma dezvoltată și administrată de către ASTINVEST are integrări realizate cu peste 2.000 de aplicații on-demand și on-premise, integrări cu principalele platforme de eCommerce, precum Magento, OpenCard, WooCommerce, PrestaShop, Blugento, Gomag sau Shopify și cu principalele platforme middleware/automation(RPA) la nivel global precum Microsoft Power Automate, PowerApps, Azure Logic Apps, dar și cu UiPath, Zapler, Integromat sau RapidAPI.

Sursa foto: violetkaipa / Shutterstock.com