Vegis.ro anunță investiții de 250.000 de euro după un 2020 în care a crescut cu 43%

Magazinul online de produse naturiste Vegis.ro a raportat o creștere de 43% a cifrei de afaceri în 2020, față de anul anterior, magazinul online depășind pragul de 4,2 milioane de euro.

Pentru 2021, Vegis.ro are în plan investiții de 250.000 de euro, orientate către mutarea într-un nou depozit, ce va asigura menținerea unui stoc mai mare de produse.

Categoriile de produse care au cunoscut creșteri considerabile în 2020 au fost cele apicole, alimentele bio, suplimentele, cosmeticele și detergenții bio. Interesul românilor pentru un stil de viață mai sănătos și mai orientat către natură s-a reflectat și în numărul mediu de produse incluse într-o comandă – mai mare cu 20% față de 2019 -, cât și în valoarea medie a acesteia, care a crescut cu 15% față de perioada pre-pandemie.

De asemenea, numărul clienților noi care au ales produse naturiste de pe Vegis.ro pentru a-și susține imunitatea a crescut cu 50% în 2020 față de 2019.

”Anul trecut, publicul care a făcut achiziții în mediul digital a fost mai informat și mai atent la alegerile sale, dar mai ales mai conștient la impactul produselor consumate asupra sănătății. Am remarcat și o creștere a procentului de clienți tineri, din segmentul 18-25 de ani, dar și o diversificare a comenzilor în sensul achiziției de produse mai variate și destinate întregii familii. Comportamentul adaptat la noul context se menține și în 2021, primul trimestru fiind marcat de o creștere consistentă, cu aceleași caracteristici de consum”, a precizat Mihai Bucuroiu, director general și fondator Vegis.ro.

Citeste si:
Afaceri de 3,2 milioane de euro si o crestere de 20% pentru Vegis.ro
Afaceri de 3,2 milioane de...

În 2020, media comenzilor zilnice a fost de 400, iar cea mai activă zi din acest punct de vedere a fost Black Friday, când s-au înregistrat 1.500 de comenzi. Dinamica se menține și în 2021, iar începutul de an este chiar mai puternic decât în 2020, cu creșteri lunare medii de 20%.

Vegis.ro își propune ca în 2021 să investească atât într-un nou depozit, ce va permite o creștere a volumului de produse în stoc, cât și în optimizarea capacității de procesare rapidă a comenzilor. Bugetul total alocat investiției se ridică la 250.000 de euro.

”Segmentul nostru de piață a fost printre cele mai active în online în 2020. Diversificarea continuă a portofoliului a reprezentat un motor important de atragere a consumatorilor către produsele naturiste de pe Vegis.ro. Am investit constant în ultimii ani în asigurarea unui stoc diversificat, extins, dinamic. Echipa de achiziții listează zilnic produse, dar, în același timp, suntem atenți la feedbackul clienților și eliminăm produsele care nu au parte de un feedback la fel de bun din partea acestora”, a mai precizat Mihai Bucuroiu.

Citeste si:
Netflix și-a lansat propriul magazin online
Netflix și-a lansat propriul...
Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri