Platforma tazz by eMAG anunță vânzări de 13 ori mai mari după rebranding și vrea să angajeze 100 de specialiști în IT

La un an de la rebrandingul platformei Eucemananc în tazz by eMAG, start-up-ul anunță vânzări de 13 ori mai mari, impulsionate de investiții de 26 de milioane de lei.

După ce în 2020 s-a adaptat pentru a le oferi clienților acces la cumpărături în siguranță prin investiții în tehnologie și în îmbunătățirea procesului de livrare, platforma tazz by eMAG a ajuns la peste 1,2 milioane de instalări ale aplicației mobile și peste 500.000 de clienți activi în fiecare lună, fiind cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink”, conform unui comunicat de presă transmis de către companie.

Investițiile și proiectele derulate pe parcursul anului trecut au condus la vânzări cu valori de 13 ori mai mari față de cele din 2019. Mâncarea și produsele de bază au înregistrat cele mai mari creșteri: produse de curățenie, articole sportive, cosmetice și alte produse de îngrijire personală. De la mâncare și băuturi sau tutun, până la flori sau teste rapide pentru depistarea Covid-19, românii pot găsi acum aproape orice pe tazz by eMAG.

Citeste si:
Alianța din România care vrea să digitalizeze afacerile: cum te...
Alianța din România care vrea...

„Mulțumim clienților, restaurantelor și livratorilor pentru încrederea acordată unui business nou, local, într-un an atât de provocator pentru toată lumea. Dincolo de contextul pandemiei, pentru noi a fost un an în care am trecut printr-un rebranding, ne-am schimbat complet tehnologia, ne-am mărit echipa de șase ori și am lansat parteneriate foarte puternice care, într-un final, au generat vânzări de 13 ori mai mari decât în anul precedent. Pentru anul care urmează, ambițiile și investițiile sunt și mai mari: ne dorim să rămânem un partener de bază pentru industrie și să creștem alături de partenerii noștri,” a spus Alin Șerban, CEO tazz by eMAG.

Platforma, care a ajuns la un portofoliu de peste 6.000 de restaurante și magazine partenere, își propune să depășească pragul de 10.000 de parteneri în următorul an și să genereze un volum de vânzări de opt ori mai mare în 2021.

Pentru a îmbunătăți procesul de livrare, tazz by eMAG a introdus posibilitatea acordării de recenzii și recompense curierilor, care astfel sunt mai motivați să ofere o experiență din ce în ce mai bună clienților platformei. Planurile tazz by eMAG pe noul an includ creșterea rețelei de livratori în toată țara, precum și dezvoltarea unei flote proprii de mașini și scutere electrice.

Dintre cele peste 26 milioane lei pe care tazz by eMAG i-a investit anul trecut, cea mai mare parte a mers către îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul tehnologiei din spatele platformei, dar și către îmbunătățirea calității livrării. De asemenea, o parte importantă a acestor investiții a mers către digitalizarea micilor comercianți, care au avut parte de un acces mai facil pe platformă.

Citeste si:
Restricțiile nu i-au ținut pe români departe de shaorma, sushi sau...
Restricțiile nu i-au ținut pe...

În următorul an, tazz by eMAG are în plan investiții direcționate în îmbunătățirea experienței de cumpărare prin intermediul inteligenței artificiale, livrarea din ce în ce mai rapidă și extinderea în noi orașe. Pentru a susține în continuare dezvoltarea platformei, tazz by eMAG va angaja anul acesta 100 de specialiști în IT.

În prezent, clienții se pot bucura de ofertele tazz by eMAG în 22 de orașe: în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Brașov, Ploiești, Craiova, Arad, Oradea, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Pitești, Galați, Brăila, Reșița, Botoșani, Târgu Mureș, Suceava și Roman.

Platforma își propune să fie prezentă în toate orașele cu o populație de peste 100.000 de locuitori în următorii trei ani.

Citeste si:
(P) Televizoarele inteligente și spionajul de date în China
(P) Televizoarele inteligente...
Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri