Lanțul de hipermarketuri Cora a extins serviciul de livrare Cora Expres prin lansarea unui nou parteneriat cu Tazz, platforma de livrări la domiciliu deținută de eMAG.

Clienții Cora din București, Cluj-Napoca, Constanța, Bacău, Drobeta și Ploiești vor avea acces, începând cu 6 august 2021, la peste 4.000 de produse esențiale din hipermarketul fizic, care sunt listate în aplicația Tazz.

Parteneriatul cu tazz se înscrie în strategia noastră de dezvoltare a online-ului și este în același timp un instrument de consolidare a relației cu clienții. Parteneriatul întărește serviciul Cora Express și se adaugă unei liste de platforme cu care colaborăm încă de anul trecut și datorită cărora clienții primesc comenzile într-un timp record, de doar 60 de minute de la plasarea acestora”, a spus, într-un comunicat de presă, Claudia Badea, director operațional e-commerce Cora Romania și directorul hipermarketului Cora Lujerului.

Pentru a marca acest nou parteneriat, cora si tazz le-au pregătit clienților o ofertă specială – livrare gratuită și un voucher cadou în valoare de 20 de lei pentru o comandă de minimum 50 de lei, valabilă în contul acestora pentru comenzi până pe 5 septembrie 2021.

Rețeaua Cora este prezentă în România cu 10 hipermarketuri. În februarie, cora a lansat un concept nou de shopping, cora Urban, care îmbină online-ul cu offline-ul. Două magazine cora Urban sunt deschise în București – pe Bd. Ion Mihalache și în cartierul Avangarde City din Militari. Acestea funcționează atât ca magazine de proximitate, cu peste 1.000 de produse existente la raft, dar și ca puncte de ridicare a comenzilor plasate online pe www.cora.ro. Clienții pot alege dimineața din peste 40.000 de produse la preț de hipermarket și pot recupera rapid, în 5 minute, comanda în drum spre casă, seara.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri