Vivre, retailer online de mobilier și decorațiuni din România și Europa de Est, anunță oficial data de lansare a campaniei de Black Friday. Evenimentul mult așteptat începe marți, 09 noiembrie.

Clienții vor avea parte de sute de mii de produse reduse cu până la 90%, pe platforma VIVRE fiind disponibile cu 500.000 mai multe produse decât anul trecut.

Citește și Black Friday 2021, listă magazine participante: de la televizoare și smartphone-uri, până la vacanțe reduse cu 50%


Pentru a maximiza eficienta și capacitatea de procesare a comenzilor, compania a imbunatatit solutia IT de warehouse management, a reorganizat fluxurile interne, a suplimentat spațiile de depozitare și echipamentele de manipulare a mărfii. De asemenea, Campania de Black Friday se va desfășura simultan în cele nouă țări în care compania activează: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia.

Vivre este fondat în 2012 de antreprenori români, cu vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Pe site-urile și aplicațiile mobile Vivre sunt disponibile peste 1.000.000 de piese de mobilier, covoare, produse pentru baie si bucatarie, lumini, decorațiuni, textile și accesorii, colectate de la furnizori din întreaga lume. Vivre oferă zilnic mii de produse noi pentru cei care vor să devină proprii designeri. Promisiunea pe care compania o respectă încă de la lansare este aceea de a pune la dispoziția clienților o destinație online unde pot găsi mobilă și accesorii potrivite personalității lor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri