Campania de Black Friday, desfășurată de evoMAG, în acest an, în intervalul 29 octombrie – 26 noiembrie, a generat comenzi totale de 5,9 milioane de euro, valoare similară celei înregistrate anul trecut. A crescut însă valoarea medie a comenzii, la peste 1.200 de lei.

Anul acesta, a crescut și interesul din partea companiilor pentru achiziționarea de produse aflate la reducere, firmele din România generând 17% din totalul comenzilor înregistrate de evoMAG în Black Friday. De altfel, cea mai mare comandă din ultima lună a fost plasată de o companie și a inclus 500 de televizoare, în valoare totală de 400.000 de lei.

Pe lângă ofertele de preț pentru clienții din segmentul corporate, companiile beneficiază, la plasarea comenzilor, de mai multe facilități, precum: termen de plată şi limită de credit, consultanță, servicii de finanțare, prioritate în soluționarea situațiilor de service, livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, garanție extinsă pentru produsele achiziționate, înlocuire pe durata perioadei de reparație a produselor aflate în service etc.

Care au fost cele mai vândute produse în campania de Black Friday

La nivel general, incluzând comenzile plasate de clienții finali și de companii, în campania de Black Friday 2021, cele mai vândute produse la evoMAG au fost: televizoarele, telefoanele mobile, laptopurile, plăcile video, monitoarele, SSD-urile, accesoriile pentru telefoane, electrocasnicele mici, produsele pentru gaming și aparatele de preparare a cafelei.

Black Friday 2021 a adus o creștere de cinci ori mai mare a vânzărilor de generatoare de curent electric, această categorie de produse înregistrând cel mai important avans.

Comenzi plătite în Bitcoin

O altă particularitate a campaniei de Black Friday 2021 la evoMAG a fost reprezentată de Bitcoin, 1% din toate comenzile din ultima lună fiind plătite în moneda digitală, valoarea medie a comenzii fiind de două ori și jumătate mai mare față de valoarea medie a unei comenzi achitate altfel.

Cea mai mare comandă plătită în Bitcoin a presupus achiziția unui televizor Samsung, 8K, în valoare de 22.000 de lei.

În același timp, 46% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday.

Și în 2021, bărbații au cheltuit mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienților care au comandat, 57% au fost bărbați şi 43% femei – o schimbare semnificativă față de anul trecut, spre exemplu, când acest raport era de 70% bărbați și 30% femei.

În perioada de Black Friday 2021, numărul total de vizite pe site a fost de peste 1,5 milioane, cu un vârf de trafic în weekendul 12 – 14 noiembrie. 61% din traficul înregistrat pe site pe durata campaniei a venit de pe dispozitivele mobile.

Pe parcursul desfășurării campaniei de Black Friday 2021, aproape 60% dintre comenzile din București au fost ridicate din showroom, această modalitate de intrare în posesia produselor fiind tot mai apreciată de clienți, evoMAG luând toate măsurile de siguranță în contextul pandemiei.

De asemenea, 6% dintre comenzi au fost expediate prin Glovo, cel mai rapid serviciu de livrare în București disponibil în Black Friday 2021, iar 16% din totalul comenzilor au ajuns în lockere easybox, de unde clienții le-au putut ridica în intervalele alese de ei. Până în prezent, evoMAG a livrat peste 95% dintre comenzile primite în Black Friday.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează sute de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu. evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri