Glovo semnează un parteneriat cu Decathlon, retailer european de articole sportive, și introduce în aplicație peste 20.000 de produse din aproximativ 28 de categorii de produse ale retailerului francez.

Serviciul va fi disponibil, începând de luna aceasta, inițial doar în București, urmând ca în perioada următoare parteneriatul să fie disponibil la nivel național, în alte 22 de orașe unde Glovo este prezent.

Valoarea minimă a comenzii este de 45 lei, iar timpul de livrare este sub 60 de minute. Locațiile din București care vor apărea în aplicație sunt: Militari, Băneasa, Berceni, Pallady și Obor.

Utilizatorii Glovo vor avea astfel ocazia de a achiziționa de la Decathlon peste 20.000 de produse precum mingi de baschet, mingi de fotbal, echipamente înot, rachete de tenis, încălțăminte de drumeție, ochelari de alergare, etc.

În perioada următoare, parteneriatul va fi prezent în alte 22 de orașe, precum: Bacău, Bistrița, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj, Constanța, Craiova, Deva, Focșani, Iași, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Târgoviște, Târgu Jiu, Târgu Mureș și Timișoara.

Retail jobs

„Parteneriatul cu Decathlon s-a născut din dorința noastră de a transforma Glovo în aplicația care le oferă utilizatorilor noștri răspuns la nevoile lor diverse, într-un timp cât mai scurt”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.

„Prin parteneriatul cu Glovo, le oferim posibilitatea să maximizeze timpul petrecut făcând sport prin livrarea articolelor sportive necesare, ultra rapid, în maximum 60 de minute, acasă sau chiar pe terenul de sport”, a declarat Bogdan Dorobanț, director proiect Decathlon România.

Aplicația Glovo cuprinde categorii predefinite, care pot fi selectate de utilizatori în funcție de nevoile lor: Mâncare, Supermarket, Livrare rapidă sau Magazine. Acestor categorii, care apar pe măsură ce noi parteneri sunt adăugați în aplicație, li se adaugă și butonul „Orice”, pe care utilizatorii îl pot folosi pentru a comanda produse sau articole disponibile în orașul lor, dar care nu se află în categoriile predefinite.

Citeste si:
Glovo își mută sediul central din România în proiectul U Center
Glovo își mută sediul central...

Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot cumpăra, colecta și trimite oricând orice produs în orașul lor.

Decathlon, retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online decathlon.ro, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1500 de colaboratori în 2021. Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji etc, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist. Începând cu 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând astfel chiar în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta" Fabricat în România".

Citeste si:
Rețeaua Penny continuă extinderea și ajunge la 312 magazine în România
Rețeaua Penny continuă...

Sursa foto: Decathlon România

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri