PENNY România și Glovo au încheiat un parteneriat cu scopul de a livra produsele din magazinele PENNY clienților din peste 65 de orașe din România. Cu o comandă medie de 100 lei, serviciul a fost extins în peste 150 de magazine PENNY, oferind clienților mai mult de 2.500 de produse.

Parteneriatul dintre PENNY România și Glovo a început în ianuarie 2021, peste 200.000 de livrări fiind înregistrate în aplicație din acel moment. Timpul mediu de livrare a fost de 35 de minute.

În 2022, PENNY își propune să crească numărul magazinelor și orașelor pentru livrările prin aplicația Glovo, până la finalul anului peste 160 de magazine PENNY fiind pregătite să răspundă comenzilor clienților Glovo din cel puțin 70 de orașe.

„Am răspuns solicitării clienților de a ajunge cât mai repede în casele lor, ca ei să salveze timp pentru a se bucura de activitățile preferate alături de cei dragi", a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.

Cele mai căutate categorii de produse din magazinele PENNY în 2021, indiferent de sezon, au fost apa, fructele și legumele.

„În viitor avem în vedere evoluția parteneriatului astfel încât să răspundem prompt cererilor utilizatorilor Glovo din toată țara”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.

Retail jobs

În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 312 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.

Sursa foto: Shutterstock / Lightspruch

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri