Notino dă startul campaniei Notino Black Friday 2022. Astfel, timp de o săptămână, retailerul online pune la dispoziția consumatorilor reduceri de până la 40% la parfumuri, produse cosmetice și de îngrijire, atât în magazinele online și în cele fizice, cât și în aplicația mobilă, conform unui comunicat de presă transmis de companie.

Retailerul are promoții la peste 350 de branduri din toate categoriile prezente în magazinele Notino, cum ar fi parfumurile, produsele de make-up, îngrijire a tenului, a pielii și a părului.

Printre brandurile cu cele mai mari reduceri se numără Mixa, Garnier, Dove și TONI & GUY.

Dintre brandurile pe care clienții le vor găsi exclusiv la Notino, retailerul citează Notino Collection, UXI, Iconique, NOVELLISTA, Souletto, Saffee, Gleam, Mense sau Mediblanc.

De asemenea, Notino oferă mostre și cadouri clienților săi la achiziția produselor participante în campanie, în limita stocului disponibil.

În ce privește sezonul Black Friday de anul trecut, retailerul spune că a înregistrat o creștere de aproximativ 30% a numărului de comenzi.

Astfel, spun reprezentanții acestuia, conform comunicatului, într-o singură zi clienții Notino au plasat peste 182.000 comenzi, iar numărul total al produselor vândute a depășit 570.000.

În topul celor mai populare categorii de cumpărături ale românilor în campania Notino Black Friday 2021 s-au aflat parfumurile, produsele de îngrijire a părului și cele de make-up.

Campania din acest an începe luni, 7 Noiembrie și se încheie duminică, 13 Noiembrie.

Sursa foto: Notino

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri