Sportisimo România, retailer ceh de echipamente sportive, lansează campania de Black Friday în perioada 10-14 Noiembrie.

Anul acesta, campania de Black Friday din România se desfășoară timp de cinci zile și va fi activă atât în online, pe www.sportisimo.ro, precum și în toate cele 47 de magazine fizice din țară. Pentru ediția din acest an, Sportisimo va lista peste 3.500 de modele ale brandurilor Adidas, Lotto și Puma. Astfel, brandurile vedetă ale acestei campanii vin la pachet cu mii de echipamente sportive, încălțăminte, tricouri, geci de iarnă, ghete, treninguri sau accesorii ce beneficiază de discount-uri semnificative.

Citește și Black Friday: eMAG anunță primele produse care vor avea reduceri majore

Așadar, campania aduce în prim plan multe surprize, dar și promoții în exclusivitate la toate produsele de la brandurile premium Adidas, Lotto și Puma, în toate cele 47 de magazine din rețea, inclusiv în e-shop. Iubitorii de sport vor găsi o gamă variată de articole sportive care să satisfacă nevoile tuturor, de la echipamente pentru sportivii experimentați, până la încălțăminte și îmbrăcăminte confortabilă, atât pentru femei, bărbați, cât și pentru copii.

„În acest mod, odată cu începerea campaniei de Black Friday, Sportisimo a inclus opțiunea de a oferi un Card Cadou. Punem la dispoziție tuturor iubitorilor de cumpărături posibilitatea de a achiziționa un card cadou ce poate fi utilizat în toate magazinele Sportisimo din țară. De asemenea, o altă soluție lansată recent este opțiunea Click and Collect. De acum, clienții au posibilitatea de a cumpăra online produsele preferate, ca mai apoi să le preia direct din magazinul selectat.” - a declarat Maria Gheorghiță Marketing Manager Sportisimo România.

Sursa foto: Sportisimo

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri