Așa cum ne-am obișnuit în ultimii ani, promoțiile de Black Friday la eMAG sunt probabil cel mai urmărit eveniment de acest fel din an, așa că toată lumea vrea să știe ora de începere. Când ar putea deci eMAG să dea startul evenimentului dedicat reducerilor?

În fiecare an, ora de începere a Black Friday la eMAG a fost cumva învăluită în mister, compania precizând doar că reducerile vor fi dezvăluite la primele ore ale dimineții. În același timp, ora la care eMAG dă efectiv startul Black Friday este probabil cea mai importantă informaţie pentru cei care sunt în căutare de reduceri, mulți verificând site-ul și aplicația de la ora 6:00, dacă nu chiar mai devreme.

La ce oră a început Black Friday la eMAG în ultimii ani

Dacă ne uităm la ultimele ediții, ora de începere a evenimentului Black Friday la eMAG a arătat în felul următor:

  • Black Friday eMAG 2021 a avut ora de începere 7:25;
  • Black Friday eMAG 2020 a început la 7:36;
  • Black Friday eMAG 2019 a avut ora de începere 7:25;
  • Black Friday eMAG 2018 a avut ora de începere 6:57;
  • Black Friday eMAG 2017 a avut un start chiar mai matinal, ora de începere fiind 6:50;
  • Black Friday eMAG 2016 a avut ora de începere aproximativ la 6:55;
  • Black Friday eMAG 2015 a avut un start întârziat – ora de începere a fost în jur de 8:20, din cauza unor probleme tehnice.

Ca urmare, ne-am putea aștepta ca și în 2022, Black Friday la eMAG să înceapă în jurul orei 7:25 – și aproape sigur nu va fi nevoie să vă treziți chiar la 6 pentru a prinde reducerile.

De ce este importantă ora la care începe evenimentul Black Friday la eMAG

Potrivit reprezentanților eMAG, ”undeva la dintre 30 și 40 % din toate vânzările de Black Friday sunt în prima oră”. Câteva exemple: în 2021, în prima oră s-au dat comenzi de 190 de milioane de lei, dintr-o valoare totală de 609 milioane lei, cât a vândut eMAG de Black Friday anul trecut.

Citește și: Promenada și Mega Mall joacă la dublu de Black Friday. În premieră, două mall-uri își unesc forțele pentru reducerile de sezon

În 2020, la ora de începere de evenimentului peste 260.000 de clienți erau online în aplicația eMAG sau pe site. Doar în primele 10 minute de la startul Black Friday, s-au plasat atunci comenzi depășind 33 milioane lei. Unele produse la reducere s-au epuizat atunci în mai puțin de un minut: de pildă, în 36 secunde s-au comandat toate cele 1.000 de telefoane mobile Oppo A12 la promoție, în 39 de secunde, toate cele 500 de sticle de apă de toaletă Hugo Boss The Scent, iar în 40 de secunde, 500 de seturi de tigăi Tefal Ingenio Elegance

Un alt exemplu despre cât de importantă este ora de începere a Black Friday la eMAG: înaintea pandemiei, îm 2018, în primele 15 minute s-au vândut peste 100.000 de produse printre care 8 mașini și peste 8.000 de televizoare.

Ce spun șefii eMAG despre ora la care va începe Black Friday în 2022

În conferința de presă dinaintea Black Friday, reprezentanții eMAG au declarat că sunt pregătiți pentru ”mai multe comenzi decât am avut anul trecut”. Însă nici Iulian Stanciu (preşedintele executiv al eMAG), nici Tudor Manea (CEO al companiei) nu au vrut să precizeze ora de începere a Black Friday, spunând doar că ”vom porni dimineața devreme”.

Din studiul realizat anul acesta pentru eMAG rezultă că interesul pentru Black Friday este la un nivel record în 2022. Astfel, potrivit lui Tudor Manea, 93% dintre români știu de Black Friday, în vreme ce anul trecut erau 90%. În același timp, inflația pune presiune pe puterea de cumpărare, astfel că ”românii sunt mult mai atenți în momentul de față la prețuri mici, la reduceri”, afirmă CEO-ul eMAG. ”Ce observăm de câteva luni de zile este că interesul pentru reduceri e mult mai mare anul acesta față de față de anii trecuți și asta ne dă încredere că pe 11 noiembrie vom avea un un eveniment de succes.”

Când va livra eMAG comenzile de Black Friday

Cât de mult intenționează să cheltuie românii de Black Friday? Conform lui Tudor Manea, cei care și-au exprimat intenția de a cumpăra ceva de Black Friday ar putea cheltui, în medie, 2.500 de lei, adică cu 13% mai mult față de 2021. Va fi cel mai mare Black Friday de până acum, în ciuda conjuncturii economice.

”Așteptarea noastră este să avem vânzări de în jur de 639 de milioane de lei”, mai afirmă CEO-ul eMAG. ”Ne dorim să terminăm livrarea produselor până pe 25 noiembrie, 40 de mii de livrări le vom face în ziua de vineri în easybox în în București”. Merită deci reținut că și dacă ai prins ora de începere a Black Friday și ai apucat să dai comanda, există posibilitatea ca produsul să îți fie livrat abia peste două săptămâni, mai ales dacă e voluminos (nu încape în easybox) și dacă nu stai aproape de București, chiar dacă eMAG a implementat un sistem logistic extrem de performant și automatizat, estimat ca fiind mai avansat decât cel al Amazon.

În concluzie, dacă vreți să prindeți reduceri la produsele cele mai ”vânate” în 2022 – din datele Google, Samsung S22 este cel mai căutat produs la eMAG în acest moment, deși nu a fost anunțat ca fiind parte din ofertă – ora de începere sau chiar minutul de începere al Black Friday este extrem de important. Ca să câștigi timp, e bine nu doar să fii online de la prima oră a zilei de 11 noiembrie, ci și să ai aplicația eMAG instalată, cardul salvat în aplicație și easybox-ul bifat.

Sursa foto: wall-street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri